marktplaats,saunabon gekocht, ben ik genaaid?

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

haai haaiii

ik ga morgen met mn moeder naar de sauna, en heb op marktplaats een bon gekocht, hier de advertentie

Wees er snel bij:

Aangeboden: 2 kaarten ter waarde van € 130,= per stuk.
    Nu voor € 50,= per stuk
    bedrag vrij te besteden bij de Zwaluwhoeve. (entree, lunch, diner, behandelingen, etc. etc.)

Geldig van maandag t/m donderdag tot 26 maart 2010

VRIJ TE BESTEDEN!! staat er duidelijk... ik krijg hem net binnen... maar nu staat er,

Deze Cheque vertegenwoordigt een waarde van........... ...... euro (geen bedrag staat er ingevuld)

Omschrijving : rode wijn arrangement?!?! ik lust geen rode wijn EN ben zwanger!@@!#@#$

En bij opmerkingen staat er, alleen geldig van maandag tot en met donderdag tot 31 mei 2009???

en bij geldig tot, staat..... 26 maart 2010

Ik snap er niks meer van/.... ben ik nou genaaid? of zie ik het verkeerd?

heb al gemaild net maar wou toch nog even hier vragen, misschien dat iemand die bon kent?

pleasssee help me, want heb net 2 dure behandelingen gereserveerd voor morgen die ik niet meer af kan zeggen nu :(

ik baall :(

liefs Muis

2. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Vaak staat er op tegoedbonnen een stempel van het verkooppunt, kun je zoiets vinden? anders scan van het ding?

3. Que

Que Niet meer actief

kan je foto maken en even hierbij zetten dan kunnen we kijken

4. Female

Female Niet meer actief

Meteen even bellen naar de zwaluwhoeve en je verhaal doen!

5. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik zou ook ff bellen als ik jou was..

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

staat geen stempel op het ding, wacht ik maak even een foto..... gadverdamme ik baal echt zo.. ik netjes meteen het geld over maken.... ik ben zoooo verdrietig nu.. voor het eerst sinds mn bevalling weer een lekker daggie sauna ... NOT

kut MP

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

het duurt even, moet hem ff via hyves uploaden.... kan hem niet verkleinen anders, heb net een nieuwe laptop en kan niet meer in die standaard programmas... moet ik zon code invullen :D

8. Que

Que Niet meer actief

;)We wachten dan nog even

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

hier een foto...

mn moeder heeft die vrouw gebeld, en die zegt dat het klopt., dat we haar mogen bellen morgen als het niet kan... maar dat dat arrangement nu niet meer geldig is, maar dat je gewoon die 130 euro die het waard is daar kan besteden ??? hoop maar dat ze gelijk heeft :)

10. Female

Female Niet meer actief

ik snap niet dat je gaat zitten afwachten ipv even bellen naar de zwaluwhoeve :(

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik vrees dat je beetgenomen bent :(

12. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.823
    4.057
    113
    Ik zou toch even bellen zodat je morgen niet voor een vervelende verassing komt te staan.

13. Ik zou idd gewoon even met de Zwaluwhoeve zelf bellen.

En al helemaal niet gaan zitten afwachten!!

14. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    volgens mij is het gewoon een tegoed bon die je ergens gratis bij krijgt hoor, volgens mij heb ik er hier ook nog een liggen zal even kijken en dan is het 1 persoon betalen en de 2de persoon gratis, maar als je dat bedrag wat 1 persoon moet betalen samen deelt is het nog een leuk lang weekend of een heel weekend weg voor 100 euro op zijn duurst volgens mij en je kan nog eens kiezen uit verschillende arangementen, ik zal even voor je kijken of ik hem nog heb en of die nog geldig is en dan mag je die zo van mij hebben zodat je toch nog lekker van de suana kan genieten want er zitten dus ook welness weekenden bij zover ik weet.
    maar hoop voor jou jij natuurlijk niet genaait ben!

15. muis26

muis26 Fanatiek lid

@ mamavan 3... dat is super lief hoor van je :D maar dat hoef je niet te doen joh gekkie :)

En bellen, ik ga morgen sowiezo naar de sauna, heb die massages al geboekt, dus daar kan ik niet onderuit, kan je alleen 24 uur van te voren nog annuleren ofzo.. anders betaal je gewoon...... Dus ik vraag het morgen wel, die vrouw net gesproken en die zei dat het echt geen nep bon was, dat ik haar morgen persoonlijk mocht bellen als ik daar stond bij de balie.

dus ik ga er gewoon vanuit dat ze niet liegt, en anders moet ik morgen betalen, naja dat zie ik dan morgen wel weer..... ze woont in harderwijk, das vlakbij, , , als die bon niet klopt, rij ik na de sauna even langs met mn bonnetje hihihi

16. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    je mag die vrouw bellen waarvan die bon heb overgekocht?
    nou zal je net zien, is ze onbereikbaar morgen;)

17. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    En die mevrouw gaat de receptioniste van de Zwaluwhoeve dan vertellen dat ze je wel binnen dienen te laten?

Oeh, hou me op de hoogte!

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.041
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind het een beetje vreemd dat de bon verder niet is ingevuld.

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ik denk dat als het een geldige bon was geweest, er een bedrag stond ingevuld. Snap je boosheid erover.... ik zou woest zijn geweest. Je kunt tegenwoordig niemand meer zo vertrouwen schijnt wel weer.

Deel Deze Pagina