Ook ik had alleen maar lichte testen bij testen die 2 streepjes aan moesten geven! De vrouw van mvm kwam hier pas langs toen ik al 8/9 weken zwanger was, daarvoor naar de vk geweest en gelukkig een heel bewegelijk kindje gezien op de echo, maar de test van mvm gaf weer maar een heel licht streepje! Nu ligt onze kleine meid lekker in haar bedje !
Mijn testen waren ook zo licht. Eerste positieve test op 25-9. Pas op 4-10 een duidelijke test. Inmiddels 23 weken zwanger! Dus probeer je geen zorgen te maken en er lekker van te genieten
Ik heb nooit donkere testen gehad. Ondanks dat toch een mooi meisje en een jongetje op komst! Maak je niet druk! Stress is alles behalve goed!
Zoals je ziet, eerste week lichte testen, tweede zelfs lichter dan eerste (wat maakte ik me toen zorgen).. pas vanaf week 5 ineens een donkere test. Bij iedereen is het verschillend, de één heeft in week 4 al een knallende test, de ander in week 5 en weer een ander later dan week 5. Hierna heb ik ook niet meer getest in de angst dat de test weer lichter zou worden (wat goed kan als je hcg peil die dag erna net weer wat lager is).