Ik heb het al een keertje eerder gevraagd en toen ook een selectie kunnne maken, maar nu toch weer twijfel twijfel twijfel... Hier nogmaal mijn vraag, een naam voor een meisje, wat vinden jullie? Heb er ook mijn na's bij vermeld wat ik vind van onze namen. Alvast bedankt dames! Wat vreemd had ook Kyana (rijmt op pyama) erbij staan, maar hij pakt er maar 3??
ik zou gaan voor Jelina, met een J dus, leuke naam! Dilana, is denk ik voor de hond heel verwarrend. rosaline vind ik te lang, wordt dan idd afgekort naar roos of rosa, wat ik ook niet mooi vind.
Thanks, heb eerder de tip gekregen om het met een j te schrijven... Hmm nog een nadenkertje Enne rijmt niets op, en ook geen gekke afkortingen enzo.. Kyana vinden we ook erg mooi, maar zo jammer dat pyama er dan weer op rijmt..
Rosita vind ik niet zo leuk, vriendin van mijn vader heette zo.. En Jenna is leuk, voor mij iets te kort..
Buiten het feit dat ik Kyana geen mooie naam vind, vind ik niet dat het rijmt op pyama. Daarom zou ik het dus zeker niet laten. Een beetje hetzelfde als dat Sem op 'pen' zou rijmen. Ik zou gaan voor Rosaline. Overigens vind ik Roos net als Rosa een hele leuke afkorting.
Ik denk dat mensen Rosaline af gaan korten als Roos en niets als Rosa. Als je dat niet leuk vind zou ik t niet doen.
Rosaline vind ik het mooist. Nog mooier vind ik het als het Rosalin/Rosalyn(n) is. Dus een 'i' klank ipv 'ie'. Groetjes!
Yelina vind ik erg mooi, maar denk dat het voor je kindje makkelijker is als je Jelina schrijft! Ivm spellen. Rosaline, vind ik niet leuk en ook te lang. Vind Roos en Rosa wel leuk! Dilana, vind ik persoonlijk vreselijk. Maar ja, smaken verschillen!
Rosaline! Hoewel ik Rosalie leuker vind. Yelina vind ik ver gezocht, en Dilana vind ik een beetje een kamp-naam. (sorry)
Iedereen bedankt voor jullie mening, en voor de negatieve hoeven jullie geen sorry te zeggen hoor, vraag er toch om