Of eigenlijk welke Hallo meiden, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ben bijna 35 weken in verwachting van ons 2e zoontje en we zitten nog steeds over de naam te twijfelen... We hebben een top 3: Tiemen Cas Stan Even wat bijkomende info: Zijn 1 jarige broertje heeft Arne en zijn achternaam wordt van K.. Bij Stan twijfel ikzelf erg of dat wel mooi klinkt; Stan van K.. Cas zouden we in ieder geval met een c schrijven omdat de initialen ander KvK zouden worden. Vinden jullie Arne en Tiemen goed bij elkaar passen? Ik hoor het graag van jullie!! Eventuele andere ideeen zijn natuurlijk ook van harte welkom Bedankt alvast! Groetjes, Joseline
Ik vind Cas de leuskte, maar in combi met de achternaam niet zo.... Stan is wel aardig. Tiemen vind ik niet zo leuk. Thijmen misschien?
Stan vind ik erg leuk. Cas ook, maar dan vooral met K, maar ik snap waarom je daar niet voor kiest. Tiemen vind ik minder (die gaat de hele tijd Thijmen of Timo genoemd worden...)
Stan, leuke naam, past goed bij jullie andere zoontje. Kan ook prima bij een achternaam met een K, lijkt me. Arne en Stan
Arne en Tiemen kan toch prima! Ik denk ook dat als je een paar jaar verder bent, namen altijd bij elkaar passen. Ik bedoel dan heb je het vaker genoemd en gehoord, dus dan zijn het gewoon broertjes Arne en Tiemen. Vind het sowieso geen namen die botsen of totaal niet bij elkaar kunnen, leuke naam!
Cas . En ach, Cas van Kooten of van Koningsbrugge P) vind ik niet rot ofzo, bekt wel makkelijk juist Maar Cas en Arne vind ik het leukst.
Bedankt meiden voor jullie reacties! Eigenlijk ben ik bij geen van de drie namen echt overtuigd... We hebbenieder afzonderlijk nog wel een lijst met leuke namen, maar die vindt de ander dan weer niet zo... Bijv: Jesse (staat in top 10, erg leuke naam, maar in combinatie met Arne?) Jelle Sibe Raf Stef Eelco Ibe Idse Jort Sil Ties Tygo Tijn/Tijl Niek Wessel Jort Ive Vince Jesper Krijg er de kriebels van dat we DE naam nog niet hebben... Meningen over bovenstaande namen of andere ideeen in die trant zijn super welkom! ')
ik vind Raf ook érg leuk. Enerzijds een héél andere naam dan Arne, maar door de overeenkomstige zachte a - klinkt het wel lekker bij elkaar. Siebe vind ik ook leuk - maar 2x 'ne' vind ik toch niet zo.... Anders was Jelle ook wel oke geweest. Dus leuk: Raf Ties Sil
Kan me voorstellen dat je Stan niet leuk vind in combinatie met de achternaam. STAN v. K, naja zolang hij lekker zal ruiken zullen ze hem daar niet mee kunnen pesten. Zou er zelf in ieder geval toch niet voor kiezen. Van jouw mogelijke namen zou ik voor Tiemen, Wessel of Jelle kiezen. Als je het Fries wilt houden; Tjibbe vind ik ook altijd erg leuk, net als Tjeerd of Jorit.
Van alle namen die je hier hebt neergezet vind ik alleen Jesse leuk maar misschien weer niet in combinatie met Arne.. Die vind ik persoonlijk een beetje on-hip terwijl Jesse wel 'in' is. Hmmm..lastig hoor.
Ik vind Stan de leukste naam (die staat hier ook op het lijstje), maar zowel Cas als Stan vind ik mooi bij Arne. Tiemen past er ook wel bij, maar vind ik persoonlijk niet echt een leuke naam. Dan zou ik er Thijmen van maken, dat vind ik heel mooi en het past trouwens ook wel goed bij Arne!! (Hihi, aan mij heb je dus niks).