Hii iedereen, Na het nieuws van vrijdag (zie forum zwangerschap) een nieuwe vraag, welke namen zijn leuk voor een drieling. We hebben een aantal namen die in onze top staan. We hebben nog niet echt een idee met het samenstellen. Alle ideeën zijn welkom. Onze 2 kinderen van 3 (Mabel) en bijna 6 (fenna) zijn heel erg blij dat ze ineens 3 brusjes erbij krijgen. Namen die we leuk vinden Meisjes Feike Marieke Willemijn Elena Jongens Jurre Hidde Boris Storm Liefs
Anouk Meike Feline Odilia Lize Diane Juliëtte Rosalin Sifra Evelien Jelte Seppe Dante Imre Floris Xander Renze Elias Mark Sim
Wow wat fantastisch ! Een drieling! Mabel(je zegt meeebelll?) en Fenna zijn ook niet echt hetzelfde soort namen.dus er kan een hoop bij! Ik dacht aan: Fieke Meike Liane Sarine Viënne Alissa Alize Rivka Dieke Lize Tyscha Lisse Benthe Livia Lotta Imke
Ik vind voor 3 jongens de volgende combi wel leuk: Jurre Hidde Fedde En voor 3 meisjes: Maaike Lieke Femke
We zijn eruit Best snel, maar onze lijstjes waren helemaal gelijk 3 meiden Elena Feike Hanna 3 jongens Hidde Jurrie Boris 2 jongens en 1 meisje Hidde Jurre Feike 1 jongen en 2 meisjes Elena Feike Hidde Liefs
Verschillende soort namen, maar wel leuk allemaal. Alleen dacht ik dat Feike een jongensnaam was? (En meisje Feikje)
Wat leuk! En wauw een drieling, hoppa (Ik zou zelf kiezen voor Fieke in plaats van Feike, ik vind Feike zo jongensachtig zoals Feie/Feije... Bovendien vind ik Fieke een fantastische naam haha)
Is feike een jongensnaam? Ik dacht dat het meer een meisjes naam was? Ik ga daar mee dan wel even in overleg hihi. Bedankt voor de tip Liefs
Mijn man en ik hebben overlegd en na feike waren er nog 4 namen in de race, maar omdat feike meer een jongensnaam is hebben we nu niet echt een idee welke we moeten kiezen. Fiene Femke Fajen Floor
Feike is volgens mij ook een jongensnaam Fiene, Floor en Femke passen goed bij je jongensnamen maar Fajen niet echt. Ik vind Fajen ook geen mooie spelling, zou dan eerder Vajèn of Fayen kiezen.