Pffff...over 2,5 week uitgerekend en ik kan niet kiezen tussen de namen Indy en Nine. Welke vinden jullie leuker? Alvast bedankt!
Indy. Ik vind het zelf belangrijk dat een naam internationaal (engels met name) een beetje oké te doen is. En dat is met nine wat minder (zo ook BV joke).
Ik vind Nine het leukst, maar zou om verwarring in het Engels te voorkomen, kiezen voor de spelling Niene.
Nine! Veeeeel mooier. Tijdlozer, vrouwelijker. Indy vind ik wat kinderachtig en al neigen naar een tikje asociaal.
Nine, als in.. Nie-ne? Of als in, eight nine ten? In elk geval vind ik die toch wel te verwarrend hoor. Indy vind ik een mooiere naam en ook internationaal wat beter te doen.
Ik vind de spelling van Nine niet mooi. Het lijkt op het woord 'negen' in het Engels. In dit geval zou ik dus kiezen voor Indy.
Super, bedankt voor jullie reactie's!!! Ik had nooit naar de Engelse vertaling gekeken...Nine word het dus niet haha. Als het deze naam word dan zo geschreven Niene. Indy staat al 10 jaar op ons lijstje. Stiekum vind ik de y in de naam niet zo mooi. Wat vinden jullie van Indi? Ons zoontje heet trouwens Luca! Alvast bedankt...