wie van jullie dochters hebben een k3 slaapkamer ?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door citta, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
  2. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Stond een knipoog achter, was verbaast over een discussie in een K3 topic:D

3. knap

knap Niet meer actief

:) snapje.

Nee hier geen k 3 slaapkamer en die komt er ook niet.

Wel altijd de thema.s aan gehouden die mijn kids leuk vinden bob de bouwer cars. Dat soort dingen hou de kinderen kamers neutraal kan er neutraal weer wat aan toe gevoegd vinden de asoswares is wel leuk.
    Maar dat verschilt per seizoen maand ect ect. Vinden ze het niet leuk zit zitten ze toch een tijd met die kamer.

Dus bij wijze van spreken wel een cars dekbed overtrek of poster. Maar niet alle tierlantijntjes er bij. Dus hier een verzameling van van alles en nog wat. Zoon heeft nu wel een soort van voetbal kamer maar de basis is wit. Gordijn van Ferrari poster van Ajax prullenbak van de blokker zo moet je de kamers hier zien.

T.s als jij het wel leuk vind gewoon doen maar ik zou niet te veel het accent er op leggen.:)

4. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik denk ook dat je bij studio 100 moet zoeken :) Succes!

(hier wil ze ook altijd verschillende kamers, dus nu 1 wand roze lief! behang, en de rest van dat knopen behang van Lief!, als basis, want ze wil toch altijd echte meisjes dingen. Dan weer prinsessen, dan weer barbie, dus dan koop ik is een paar kussentjes en wat glimmerige muziekdoosjes bij de xenos en mevrouwtje heeft een prinsessen kamer :)

Deel Deze Pagina