Dit is écht een verslavend spelletje, en knap gemaakt! http://www.devinettor.com/# Ghandi en Eva Braun raadde hij in één keer goed bij mij René Froger dan weer niet, maar het is geen Nederlandse site natuurlijk...
Bij mij had 'ie 'm niet geraden (ik dacht aan Alexis Bledel), maar hij stond wel in dat rijtje daarna.
Ik heb er nog een paar geprobeerd (Jennifer Aniston, Oprah Winfrey en Cameron Diaz) en die had 'ie wel allemaal goed! Leuk!
Greta Garbo -> Marilyn Monroe volgens hem Gary Oldman -> Nicolas Cage. Hij moet nog veel leren maar leuk is het wel
Aladdin, de kleine zeemeermin, balou de beer, pim fortuyn, Arnold schwarzenegger, Bruce willis allemaal goed
Vet cool! hij had bij mij Marco Borsato en Oprah Winfrey goed! mijn vriend had hans kazan in zn hoofd en hij kwam op uri geller (lijkt er op)
ik had angelina jolie grappig! Hij had hem goed en Belle van Belle en het beest ook en Tom Cruise... Maar Theo Maassen niet
Hahaha, had Anky van Grunsven. Die had ie dan weer niet geraden....... Ik had het spel gewonnen gaf ie aan