welke kleur laminaat?

Discussion in 'De lounge' started by chipje, Apr 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chipje

chipje Bekend lid

Mar 11, 2013
    655
    10
    18
    we gaan ons huis verbouwen en in de verkoop gooien.
    we hebben nu een grijze vloer (laminaat) heel mooi maar je ziet er werkelijk alles op word daar helemaal gek van zelfs voetafdrukken blijven staan!
    nu willen we graag voor bruin laminaat gaan past ook beter bij interieur ( riviera maison).
    wie heeft er bruin laminaat en is dat besmettelijk?
    dweilen doe ik natuurlijk regelmatig maar heb geen zin na elke voetstap weer te dweilen.

2. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Ik heb bruin laminaat, maar wel van hele hoge kwaliteit. Je zou niet meteen zeggen dat het laminaat is. Maar daarop zie je niets van voetafdrukken of iets dergelijks, echt totaal niet besmettelijk. Het is wel wat donker bruin, komt in de buurt bij de kleur van teakhout.

3. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Hier ook donker bruin laminaat.

Vind het erg mooi! Helaas zie je wel alle haartjes van Bullit.

4. Sallie

Sallie VIP lid

Sep 27, 2008
    8,257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wij hebben beneden donkerbruin, goede kwaliteit. Heel mooi, maar ik neem het nooooit meer haha. Je ziet er alles op, stof, kattenhaartjes, afdrukken..

Boven hetzelfde merk lichtbruin en dat is echt veel beter! Dus bruin kan, maar zou geen donker doen. Maaruh, als je vloer nu mooi is wil je hem dan nog wel vervangen als het huis toch in de verkoop gaat?! Met kijkers even dweilen en voila ;).

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij hebben grijsbruin, licht, maar ik zie er niks op....Wel een hoge kwaliteit en ik dweil alleen met azijn, niet met andere schoonmaakmiddelen want die maken je laminaat een beetje statisch waardoor het meer vuil aantrekt.

6. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Mijn broer en schoonzus hebben donkerbruin en daar zie je ook heel veel op. Zou ook voor lichter bruin gaan.
    Wij hebben zelf ook grijs, erg mooi, maar je ziet in het licht wel afdrukken e.d. staan ja.

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wij hebben heel donkerbruin laminaat en je ziet er inderdaad alles op. Persoonlijk vind ik dat juist fijn want dan zie ik meteen waar het vuil is en dan kan ik het opruimen.

8. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Wij hebben de fout gemaakt om laminaat te kiezen met een gladde toplaag.

Daar zie je dus ook echt alles op; voetstappen, kattenpootjes, looppaden, krassen,...

De volgende keer dus iets met een ribbeltje/structuurtje. En dan maakt de kleur niet zo veel uit, denk ik. Als het maar niet te licht of te donker is.

9. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Wij hebben dus inderdaad met een structuurtje erin, nu je het zegt denk ik dat dat er voor zorgt dat je nooit iets van vlekken oid ziet.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Inderdaad, laminaat met structuur gaan. Wij gaan voor een bruin/grijze. Ik word ook GEK van het huidige laminaat. Je ziet alles. GRRR. Net gedweild, en hop, weer een veeg.

11. NastassjaS

NastassjaS Actief lid

Jan 14, 2013
    313
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn schoonouders hebben donkerbruin en daar zie je ook alles op. Erg vervelend!

Ik zou gaan voor een structuurtje.

Share This Page