Keukenvraag

Discussie in 'De lounge' gestart door nazli21, 10 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wij hebben een keuken met alles erop en eraan besteld en ze komen de keuken op 7 mei leveren. Maar ik wil nu de gekozen spoelbak veranderen in een andere. Ze zijn morgen gesloten, dus ik kan ze donderdag pas bereiken..

Maar heeft er iemand ervaring
    Of meegemaakt??

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ligt er denk ik heel aan wat voorn keukenboer je hebt. een grote commerciele of toch een kleiner fam bedrijf. zou het altidj proberen je weet maar nooit.
    heb dr geen ervaring mee wij waren heel zeker en heb ook mijn wasbak ergens anders weggehaald

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik heb hem bij xl keukens in belgie gekocht. Het is een familiebedrijf met 4 filialen. Wij hebben een spoelbak gekozen voor 200 euro, maar achteraf denk ik vind hem toch maar niet mooi. En ik wil het ook niet iedere keer veranderen. Ik hoop dat ik het nog kan veranderen. En een nieuwe is toch weer zonde van mijn geld. Ik ga ze morgen bellen..

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    #4 marjon 2, 11 apr 2012
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
    Ik hoop dat je het nog kan veranderen ,...............Wij hebben toen wel gezeik gehad met handgreepjes, we waren wel te laat met na nestellen en konden niet meer ruilen , heleboel gezeik gehad en het is me niet gelukt , heb nu in mijn keukenkastje voor meer als 200 euro aan handgreepjes liggen !!!!!

Maar ja wat is te laat , we kregen ze tegelijk geleverd , maar goed ...

5. Trees

Trees Niet meer actief

Wij konden 8 weken vantevoren nog kosteloos wijzigen. Daarna betaalden we de extra kosten.

Zijn het dezelfde maten? Zo nee en ze hebben het blad al gemaakt voor de huidige spoelbak kan het nogal een duur geintje worden. Helemaal als je een granieten of stenen blad hebt.

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Het wasbak is van franco merk, gewoon een standaard wasbak. dus het wordt eigenlijk besteld, zoals de inbouwapparaten.

7. Trees

Trees Niet meer actief

De wasbak komt neem ik aan in het keukenblad te liggen en daarvoor zagen ze een stuk uit het blad. Als de nieuwe bak dezelfde maten heeft, is het makkelijker dan dat de nieuwe bak bijv. kleiner is. In dat geval moet je ook weer een ander blad. Begrijp je?

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    meetsal wordt een keuken een week of6 a 8 idd definitief besteld en als ze alles al op maat gemaakt hebben zal het moeilijk worden , of een heel duur grapje..

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ons werkblad wordt van graniet en die gaan ze pas bij ons in huis snijden, want die hebben we ergens anders gekocht. Op 7 mei komt de keuken en na een week komt er iemand anders voor de graniet en het plaatsen van sporlbak en de kraan.

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dan zal het denk ik niet zo'n probleem zijn, lijkt mij ..

11. Trees

Trees Niet meer actief

Dat in dit geval juist positief! Bij ons werd het blad al in de fabriek gesneden en dan heb je een probleem als je nog wil wisselen.

Ik denk dat het er nu aan ligt hoe meewerkend het bedrijf is en of de bak al besteld is? Staat het niet in de papieren die je ondertekend hebt? Hier namelijk wel.

In het ergste geval betaal je voor twee spoelbakken en moet je er zelf weer één zien te verkopen. Ik weet wel uit ervaring dat je in dat geval beter de spoelbak zelf kan kopen, want plotseling vragen keukenboeren de hoofdprijs. Dat gebeurde hier in ieder geval, namelijk 1300 euro voor een schouw.... Uiteindelijk hebben we exact dezelfde schouw voor 400 euro op de kop getikt.

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik zal eerst maar proberen om te ruilen en als het niet lukt dan zien we het verder wel. er zal toch wel ergens goedkope spoelbakken te koop zijn dat ik mooi vindt.

Ik hoop dat ze gaan ruilen.

13. Trees

Trees Niet meer actief

Succes ermee!

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Dank je

15. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik wil even laten weten dat ik de spoelbak mag ruilen:)

16. Trees

Trees Niet meer actief

Super zeg!

Deel Deze Pagina