Hoi meiden, Het onderwerp zegt het al.. Wie van jullie heeft laat na je nod positief getest? Ik had afgelopen woensdag mijn nod.. Ben niet ongesteld geworden en vanochtend was de test (2e test na nod) negatief Ik heb wel een bloeding gehad tijdens eisprong (nog nooit gehad?!) Even voor de duidelijkheid.. Ik slik de pil al een aantal jaar niet meer.. Mn dochter is 2 en daarna geen pil meer gebruikt. Graag jullie reacties...
Ooh, dus er is hoop Het klinkt misschien gek, maar ik vind dat ik straal.. Net als bij mijn vorige zwangerschap. En ik ben de laatste tijd plotseling erg opgefokt (om niks)
Bij mijn dochter 10 dgn NA NOD voor het eerst een tuurtestje, na een stuk of 5 negatieve tests ... Ongeveer 12 dgn na NOD een duidelijk positieve test en kon ik er eindelijk in gaan geloven (ik had al 14 dgn kwaaltjes!). Achteraf bleek ik bij termijnecho een week minder lang zwanger, meest waarschijnlijk opeens een laat ei gehad, waardoor ik (terugrekenend) te vroeg ben begonnen met testen. Wat ik dacht dat mijn NOD, was waarschijnlijk pas 7 dpo... Daarvoor (en daarna) overigens nooit meer zo'n laat ei gehad, dus soms gebeurt dat blijkbaar... Veel succes!
Bij mijn zoon pas na 14dgn overtijd te zijn positief getest. Bij mijn dochter ruim een week voor nod knalpositief getest. Nu bij deze zwangerschap 5dgn voor nod heeeeeel licht positief getest en pas een paar dagen na nod was de test een soort van knal... terwijl op nod de digi t al netjes aangaf Alles is dus mogelijk
Bedankt voor de reacties! Nog een vraag.. Denken jullie dat jullie eisprong laat was of dat de innesteling laat heeft plaats gevonden? @lun.. Ik heb net even gekeken.. Bijzonder zeg.. Maar het gaat helemaal goed zie ik :-D Bij mijn dochter had ik op de nod een positieve test. Tja, het kan allemaal dus
Bij mij was de eisprong precies op tijd. tja de innesteling weet ik niet. Huisarts en gyn gaven toen aan dat mijn hcg toen niet snel steeg.
ik na tien weken toen ik zwanger was van mijn tweeling!!maar ik was toen niet zo'n hevige tester als nu zelfs de test bij de ha was negatief.ik ben toen op vakantie nog flink in het feestgedruis meegegaan omdat ik dacht niet zwanger te zijn totdat ik merkte dat mijn kater achteraf wel erg lang bleef ben toen nog bang geweest dat de babytjes hierdoor ongezond konden zijn....was dus niet
Mmmm, Ik ben vandaag 6 dagen overtijd en ik heb vanochtend weer negatief getest .. Maar eigenlijk heb ik sterk het gevoel dat ik zwanger ben. Afwachten dan maar! Erg hè die onzekerheid :-/
in me vorige zwangerschap 4 dgn erna kon me toen netjes inhouden met testten denk dat ik dat nu voortaan ook ga doen hihihi
Ik heb vandaag de dokter gebeld.. En de assistent zei dat ik maar even 2 a 3 weken moet wachten ?!? Pffff :-/ (óf je wordt ongesteld óf je bent zwanger) volgens mij dacht ze eerder het eerste. Ze zei dat een zwangerschapstest heel betrouwbaar was en dat geloof ik ook .. Maarja ik wil zekerheid. Ik dacht dat ze wel zou zeggen dat ik kon gaan bloedprikken
Kan me jou spanning goed voorstellen, geduld en vooral leuke dingen blijven doen. Afleiding... Hou vol.
Ik leef met jullie mee! Ik ben nu 6 dagen overtijd. Afgelopen dinsdag getest, negatief... Heb dinsdag/woensdag heeel klein beetje bruin/rood gebloed. Maar het was zo weinig, kwam niet eens op mijn maandverband. Nu al een hele tijd niks meer... Dacht dus eerst dat mijn ongesteldheid eraan kwam maar het heeft niet door gezet! Hebben jullie kwaaltjes? Ik ben alleen heel moe.. Ik ga vanmiddag weer testen, ik weet het, beter in de ochtend maar dan doe ik het morgenvroeg gewoon weer! Hihi!