Wie van jullie heeft pas laat na nod positief getest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MeMyself, Mar 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MeMyself

MeMyself Actief lid

May 5, 2010
    456
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Het onderwerp zegt het al.. Wie van jullie heeft laat na je nod positief getest? Ik had afgelopen woensdag mijn nod.. Ben niet ongesteld geworden en vanochtend was de test (2e test na nod) negatief :(
    Ik heb wel een bloeding gehad tijdens eisprong (nog nooit gehad?!)
    Even voor de duidelijkheid.. Ik slik de pil al een aantal jaar niet meer.. Mn dochter is 2 en daarna geen pil meer gebruikt.

Graag jullie reacties...

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Bij mijn zoontje testte ik pass een week na nod positief. Daarvoor steeds negatief.

3. MeMyself

MeMyself Actief lid

May 5, 2010
    456
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Ooh, dus er is hoop :)
    Het klinkt misschien gek, maar ik vind dat ik straal.. Net als bij mijn vorige zwangerschap. En ik ben de laatste tijd plotseling erg opgefokt (om niks)

4. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Bij mijn dochter 10 dgn NA NOD voor het eerst een tuurtestje, na een stuk of 5 negatieve tests ;)... Ongeveer 12 dgn na NOD een duidelijk positieve test en kon ik er eindelijk in gaan geloven (ik had al 14 dgn kwaaltjes!).

Achteraf bleek ik bij termijnecho een week minder lang zwanger, meest waarschijnlijk opeens een laat ei gehad, waardoor ik (terugrekenend) te vroeg ben begonnen met testen. Wat ik dacht dat mijn NOD, was waarschijnlijk pas 7 dpo...

Daarvoor (en daarna) overigens nooit meer zo'n laat ei gehad, dus soms gebeurt dat blijkbaar...

Veel succes!

5. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Bij mijn zoon pas na 14dgn overtijd te zijn positief getest.

Bij mijn dochter ruim een week voor nod knalpositief getest.

Nu bij deze zwangerschap 5dgn voor nod heeeeeel licht positief getest en pas een paar dagen na nod was de test een soort van knal... terwijl op nod de digi t al netjes aangaf ;)

Alles is dus mogelijk ;)

6. leetje1981

leetje1981 Actief lid

Feb 21, 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Ik had een positieve test na 4 dagen na mijn nod.

7. Lun

Lun Niet meer actief

Hier ook pas laat. Zie mijn topic stijgen hcg. :D

8. MeMyself

MeMyself Actief lid

May 5, 2010
    456
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties!
    Nog een vraag.. Denken jullie dat jullie eisprong laat was of dat de innesteling laat heeft plaats gevonden?
    @lun.. Ik heb net even gekeken.. Bijzonder zeg.. Maar het gaat helemaal goed zie ik :-D
    Bij mijn dochter had ik op de nod een positieve test. Tja, het kan allemaal dus

9. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Bij mij was de eisprong precies op tijd. tja de innesteling weet ik niet.
    Huisarts en gyn gaven toen aan dat mijn hcg toen niet snel steeg.

10. Lun

Lun Niet meer actief

Ik denk dat de innesteling laat is geweest.

11. MeMyself

MeMyself Actief lid

May 5, 2010
    456
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Oké thanks.. Jullie geven me hoop!!
    Ik wacht maar even af, want tja ga ook niet iedere dag testen.

12. trotsemamavan2

trotsemamavan2 Fanatiek lid

Feb 25, 2011
    1,803
    0
    0
    verpleegkundige
    noord-brabant
    Bij mijn dochter testte ik pas na 2 weken positief. Bleek uiteindelijk iets minder ver te zijn.

13. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik na tien weken toen ik zwanger was van mijn tweeling!!maar ik was toen niet zo'n hevige tester als nu :) zelfs de test bij de ha was negatief.ik ben toen op vakantie nog flink in het feestgedruis meegegaan omdat ik dacht niet zwanger te zijn totdat ik merkte dat mijn kater achteraf wel erg lang bleef ;)
    ben toen nog bang geweest dat de babytjes hierdoor ongezond konden zijn....was dus niet :)

14. MeMyself

MeMyself Actief lid

May 5, 2010
    456
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Mmmm, Ik ben vandaag 6 dagen overtijd en ik heb vanochtend weer negatief getest :( .. Maar eigenlijk heb ik sterk het gevoel dat ik zwanger ben. Afwachten dan maar! Erg hè die onzekerheid :-/

15. mamava

mamava Actief lid

Jan 7, 2013
    445
    1
    0
    in me vorige zwangerschap 4 dgn erna kon me toen netjes inhouden met testten denk dat ik dat nu voortaan ook ga doen hihihi

16. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    2 dagen overtijd

17. MeMyself

MeMyself Actief lid

May 5, 2010
    456
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    #17 MeMyself, Mar 20, 2013
    Last edited: Mar 20, 2013
    Ik heb vandaag de dokter gebeld.. En de assistent zei dat ik maar even 2 a 3 weken moet wachten ?!? Pffff :-/ (óf je wordt ongesteld óf je bent zwanger) volgens mij dacht ze eerder het eerste.
    Ze zei dat een zwangerschapstest heel betrouwbaar was en dat geloof ik ook .. Maarja ik wil zekerheid. Ik dacht dat ze wel zou zeggen dat ik kon gaan bloedprikken

18. Lun

Lun Niet meer actief

Kan me jou spanning goed voorstellen, geduld en vooral leuke dingen blijven doen. Afleiding... Hou vol.

19. MeMyself

MeMyself Actief lid

May 5, 2010
    456
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Thanks Lun! ;)

20. Babbona

Babbona Actief lid

Mar 20, 2013
    488
    0
    16
    Ik leef met jullie mee! Ik ben nu 6 dagen overtijd. Afgelopen dinsdag getest, negatief...
    Heb dinsdag/woensdag heeel klein beetje bruin/rood gebloed. Maar het was zo weinig, kwam niet eens op mijn maandverband. Nu al een hele tijd niks meer... Dacht dus eerst dat mijn ongesteldheid eraan kwam maar het heeft niet door gezet!

Hebben jullie kwaaltjes? Ik ben alleen heel moe..

Ik ga vanmiddag weer testen, ik weet het, beter in de ochtend maar dan doe ik het morgenvroeg gewoon weer! Hihi!

Share This Page