Hoi meiden, Ik ben nu officieel 1 dag overtijd, terwijl ik al sinds dat ik gestopt ben met de pil 1.5 jaar terug een cyclus heb van 27 dagen! In april hopen wij te starten met ivf, maar we hopen natuurlijk nog meer dat het nu alsnog is gelukt!! Vanaf 2 dagen voor nod heb ik pijnlijke borsten en nu lijken mijn tepels ook groter. Ik heb hier echt nog nooit last van gehad, ook niet bij mijn menstruatie. 1 dag voor nod testte negatief en vanochtend weer. Hoelang kan het duren voordat je positief test met de k2v5?
Toen ik er mee had getest (en dat was bij de zwangerschap van mijn jongste dochtertje) toen teste ik er op mijn nod positief mee. Ze zeggen dat het kan voorkomen dat het heel soms voor komt dat er vrouwen zijn die langzamer hcg aanmaken. Over een paar daagjes nog eens testen als je niet ongesteld bent? Zou wel heel mooi zijn als je nu zwanger bent,dan hoef je het ivf traject niet in. Zou wel heel erg fijn zijn voor jullie! Succes!!!
Ik testte 4 dagen voor Nod al positief met de k2v5. Ze schijnen erg gevoelig te zijn. Misschien toch een latere eisprong gehad. Hoop het voor je!
2 dagen na NOD, lichtjes positief... hoop dat je alsnog positief test en het ivf traject niet in hoeft !!!
Eindelijk! Gelukkig ook iemand die ook niet gelijk positief testte! Krijg er gelijk weer een beetje hoop van.. :-D
4 dagen voor NOD. Maar verschilt per persoon.. Zou de moed nog niet opgeven. Wij zijn ook tussen de behandelingen door zwanger geraakt.
9 dpo in de middag voor het eerst een vaag 2e streepje. 10 dpo was ie goed zichbaar, ook in de middag. Toen ook een positieve clear blue digital met indicator trouwens
Twee dagen voor nod een donkere streep. Maa misschien maak ik wel snel hcg aan, ik heb tot nu toe altijd knaltesten gehad. (alleen weet ik door onregelmatige cyclus normaal niet precies wanneer nod is. Deze keer wist ik het wel door temperaturen.)