hallo omdat ik soms gelukkig niet vaak een korte cyclus heb (wel is hij nog ontregeld) ben ik op dag 3 gaan testten met sensitest ovulatietest ik dacht eerst jee wat licht maar sommige vonden hem dus vrij duidelijk en donker tijdens menstruatie normaal ben ik volle 7 dgn ongesteld nu is het bijna weg en het was lang niet zo erg als normaal wie kan naar me ovulatietest kijken die is van vrijdag ga nu twijfelen normaal is me cyclus 30 /31 heb soms dus ook heel kort omdat het nu in de war is ben ik dus tijdens menstruatie gaan testen heb me ei wel in maart gehad (en gevoeld) Bekijk bijlage 314172
Dus als ik het goed begrijp, is die ovulatietest van dag 3 van je cyclus? Ik vind hem best duidelijk voor dag 3, maar nog niet positief. Aan de ene kant van het streepje is het beter zichtbaar dan aan de andere kant van het streepje.. komt dat niet door het opdrogen? Ik zou nog even doortesten. Veel mensen hebben de gehele cyclus een streepje heb ik gelezen...
ik vind deze daarom nog niet duidelijk in de zin van positief of abnormaal dat mensen dat hebben als test. Sommige hebben nu meer LH in hun lichaam dan anderen. als je twijfeld smijt er een zwangerschapstest tegenaan en anders doortesten. succes !
heb op 9maart me ei gehad woensdag ongesteld geworden dus (ontregeld) me cyclus heb toch niet zo snel me ei weer (op komst)?