wie van jullie is bevallen dmv een ks

Discussie in 'De bevalling' gestart door AlmostMummy, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P73

P73 Actief lid

7 nov 2007
    286
    0
    0
    Jee wat een nieuws. Maar wat moeilijk.....moet je weer een 'knop omzetten'.
    Heel veel sterkte nogmaals en hou je ons op de hoogte!?!?!?

2. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    ja precies dat is het begrip dat ik zocht de knop omzetten..nou het is nog steeds niet echt gelukt maar mss met de dagen wel..k zal jullie zker op de hoogte houden morgen ga ik voor de versie

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja dat zegt P73 inderdaad goed... je moet echt een knop omzetten en dat is erg moeilijk... en dan moet je het weer doen ;)

Heel veel succes morgen en laat even weten hoe het is gegaan.

Liefs
    Manuela

4. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    hallo dames,

k ga er om 13.00 uur naar toe..Ik ben behoorlijk zenuwachtig en misselijk .. ik weet nie wat me straks te w8en staat kan ook opeens vandaag gaan gebeuren..k heb gelukkig wel goed geslapen vannacht..Bedankt voor jullie steun doet me goed..

Straks horen jullie het

Liefs

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Spannend! Heel veel succes :D

6. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    daar ben ik weer..k kom net van de gyn vandaan..

de verpleegkundige kwam eerst ff naar me toe ze zei nou we gaan zo de echo doen dan de versie als dat goed gaat dan wordt je gelijk ingeleid en blijf je hier tot de bevalling achter de rug is ..k schrok me rot dat was me helemaal niet meegedeeld de vorige keer..k zei uhm oke dat had ik niet verwacht ze zei ow sorry is je dat niet verteld..k zei nou k w8 eerst ff de echo af en dan denk ik hier pas aan..k ging naar boven de gyn bekeek de echo en ja de kleine eigenwijs lag met ze hoofdje heel mooi beneden is helemaal vanzelf gedraaid en ligt nu goed..k was opgelucht maar ook bang omdat k d8 nu word ik ingeleid k kreeg het benauwd soo nu weet ik dus dat ik echt nie klaar ben voor DE bevalling..nou de gyn liet me kiezen maar adviseerde me om het gwoon op de natuurlijke manier te laten gaan en dat ik dus me weeen moet afwachten tot ze vanzelf opduiken..k wist nie hoe snel ik daarmee akkoord moest gaan hihi..k heb nu een afspr voor volgende week dond voor een echo om te kijken of ie geen gekke dingen gedaan heeft in de tussentijd zoals terug draaien naar boven maar dat verwachten ze niet..de afspr voor de ks van a.s. maandag is geannuleerd en ondertussen kan het vanaf nu elk moment gaan gebeuren..k ben zo nerveus heb gwoon net een potje gejankt uit angst..

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Heej Allmostmummy wat een geweldig nieuws, :oops: sorry ik zie het nu pas! Maar wel een hele omschakeling ineens lijkt me, je was je nu natuurlijk helemaal aan het focussen op de ks. Maar nu is die kleine toch gedraaid! Volgens mij is ie nu al eigenwijs :) ! Succes met de bevalling! Misschien toch nog sneller dan verwacht!

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ow, je typt net een stukje terwijl ik ook aan het typen was. Ja, dat is wel heel plots he, als ze dan ineens zeggen dat je nu ingeleid word. Fijn dat je toch mocht kiezen! Nu ff afwachten! Succes!

9. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    ja echt een hele zware omschakeling kan het nauwelijks geloven joh..moet nu van alles gaan afzeggen en de verloskundige gaan bellen voor een afspraak bij hun want nu weet ik niet wat k moet doen als de bevalling begint waar k naartoe moet bellen enzo want we hadden alemaa gedacht ks..bedankt voor je berichtje lieverd..ja het is nu al een eigenwijsje die doet gwoon waar die zin in heeft op ze gemak hihi

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ochjee, moet je nu opzoek naar een verloskundige? Mag je niet gewoon bij de gyn blijven?

11. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    nee ik kan gwoon terug bij me oude verloskundige ik heb net gebeld en k krijg maandag een afspr van hun om weer langs te komen..en de gyn zei dat ik altijd naar hun kan bellen als iets mis is en de vk is nie bereikbaar ofso..wel verwarrend allemaal he

12. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Jeetje meid wat een gebeurtenissen bij jou! Hopelijk kun je nog even bijkomen en dan vol energie aan een voorspoedige bevalling beginnen..

Liefs

13. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    ik ga lekker uitrusten vandaag en tot mezelf komen ff nadenken over alles en me dagboekje weer vol schrijven, doe ik altijd als ik ergens mee zit en het lucht op..en k ga zwemmen met me zusje samen een deze dagen zo ff een afspraak maken en dan hoop k rustig en kalm de bevalling te kunnen doen wanneer het komt..

14. P73

P73 Actief lid

7 nov 2007
    286
    0
    0
    Jee, er is weer een hoop bij en met je gebeurd vandaag!
    Tuurlijk is het goed nieuws dat de kleine nu in goede positie ligt, maar er komt nogal wat over je heen zo!
    Meid, doe vandaag rustig aan. Pak op je gemakje je 'vluchttas' in. En bij vragen of onzekerheden gewoon de vk of de gyn. bellen hoor!
    Enne....ons op de hoogte houden hoor!

Ik ga nu even twee ontroostbare meiden knuffelen!

Groetjes van mij!

15. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    dank je wel lieve meid..k heb net wat geschreven en ga nu tv kijken ben zo van de wereld vandaag..het is teveel voor me..k hou jullie zker op de hoogte het doet mij ook goed dat ik het kwijt kan..

XxX

16. Maeve

Maeve Actief lid

18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Toch wel sjiek dat het kleintje gedraaid is!
    9 maart komt het, is een mooie dag ;)

Mijn verjaardag

17. P73

P73 Actief lid

7 nov 2007
    286
    0
    0
    Je bent al zo'n eind, nog een klein stukje meid en dan kan je je kleintje lekker in je armen houden! Geniet toch nog even van het zwanger zijn en je buik!

18. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    het voelt nu tog wel heel anders met de juiste houding van het kindje,,gsteravond ervaarde ik het voor het eerst..het getrap is anders en als k naar me buik kijk kan ik gwoon zien hoe die beweegt, zo gek en mooi tegelijk ik geniet er wel van en ik kan me ogen en handen er niet vanaf houden..k voel nu duidelijk waar ze knietje zit en soms dan gaat ie zich strekken so sgattig..nog het aller laatste stukje idd en ik voel me vandaag ook wat kalmer heb het een beetje van me afgezet..

19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Nog even een vraagje van deze kant aan de 'ervaringsdeskundigen' :

Ik heb begrepen dat het verstandig is extra hulp te regelen voor na de kraamzorg.
    Hoe was jullie ervaring hierin:
    Hadden jullie veel extra hulp nodig? Welke dingen gingen wel, wat ging niet? Gaat het om continue hulp, of een paar uurtjes per dag is zat? En hoelang moet je rekenen (wat) extra hulp nodig te hebben?
    Manlief heeft in principe een week vrij nadien; kom ik hier (gemiddeld gezien qua jullie ervaringen) mee uit de voeten of moet ik voor daarna toch echt nog wat gaan regelen?

:(

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wicjuh, ik heb je vraag beantwoord in het andere topic (stuitligging). Als je man maar een weekje vrij heeft zou ik toch vriendinnen, oma's, tantes of iets proberen te regelen.

Deel Deze Pagina