Lieve dames, Wie van jullie is ook overtijd en heeft negatieve tests? Ikzelf zeven dagen overtijd en eergisteren nog getest.. Negatief! Ik denk steeds 'nou het is niks, klaar' en dan een tijdje later 'of zou het dan toch..?' Om gek van te worden! Wie o wie nog meer?
Hoe weet je zo zeker dat je overtijd bent? Misschien komt je NOD er nog aan? Een cyclus kan varieren namelijk... Maar frustrerend is het wel...
Mn cyclus is normaal 33 dagen. Langste in de afgelopen 1,5 jaar was 35. En met die 35 zit ik er nu een week overheen.. Heb net mn envelop binnen van zwanger&kids.. Misschien even een testje doen!
ik ook pfff frusterend he! ik ben tot nu toe 2 x overtijd geweest en beide keren zwanger nu negatieve test maar ben pas 2 dagen overtijd dus eind van de week nog een test er tegen aan gooien
Wat vreemd! Je hoort weleens dat vrouwen zonder aanwijsbare rede een cyclus overslaan, misschien is dat bij jou het geval?! Of te vroeg getest...
Ja.. Of misschien heb ik een of twee cycli geleden een ovulatiebloeding aangezien voor een menstruatie. En dat daardoor het nu niet meer klopt ofzo.. Ik had vlak voor mn NOD bruinverlies. 1 dag was het best donker maar niet rood..
Same here! al ben ik nog maar een dag overtijd, ben ik nooit! Zaterdag had ik een heeeeeel licht streepje op de test van z&k (zie elders op dit forum) Eergister test gedaan van Etos, niks....net weer test van kruidvat, ook niks......Hoe wordt je gek?! Moet de hoop maar opgeven denk ik....
Wel fijn om ervaringen te kunnen delen! Ik haal me altijd heel snel enge dingen in mn hoofd. Het is zelfs in me opgekomen dat ik misschien een soa heb ofzo van lang geleden of misschien wel een andere ziekte. Slaat nergens op.. Vind t fijn om te lezen dat t best eens kan zijn dat de boel in de war is en dat ik niet de enige ben
Omdat ik nog nooit zo lang niet ongesteld ben geweest. En ik heb al dagen steekjes onderin mn buik. Moet toch ergens door komen als het geen zwangerschap is?
Stress? Misschien wil je te graag? Je lichaam kan je echt heel erg voor de gek houden... en zelfs steekjes in je buik kun je dan krijgen.
Ja misschien ben ik er wel teveel mee bezig. Dacht net ongesteld te worden kreeg ineens een het-komt-eraan gevoel maar niksss ik zet hier ook nog even mn foto van de laatste test want in t andere topic ben ik heb kwijt! Voor de tuurliefhebber😉
Ik zie helaas niks.... balen he! Ik twijfel ook zo. Heb me ook niet kunnen inhouden vanmiddag en weer zo wit als omo. Voel me zo belabberd al dik anderhalve week. Ook zo emo, en wat ik zo gek vind is dat ik sinds een week mijn litteken van mijn keizersnede voel... Die heb ik echt nooit meer gevoeld sinds het geheeld is! Maar ik kan gewoon niet zwanger zijn na zoveel negatieve testen. Klein sprankje hoop misschien!
Ik had net een uurtje geleden weer wat ongikrampen dus misschien komt er wat ben benieuwd.. Ook hoe t bij jou afloopt! We zitten echt een beetje in hetzelfde schuitje
.Ik hoop voor jou dat het doorzet, dan kun je tenminste door! Hier geen krampen te bekennen hoor. Hier en daar soms een steekje.. En koppijn! Dus nog steeds geduld hebben....