Hoi dames, Wie van jullie gaan er ook voor in 2014? Voor een 3e kindje? Lijkt mij leuk om daar met elkaar over te kletsen en elkaar er van op de hoogte te houden!
Dankje, hopen op een gezellig clubje hier. De andere zijn zo vol dat kan ik allemaal niet bij houden. haha
Hoi, hoi, Wij willen ook gaan voor een derde! We hebben een zoon van 6 en dochter van 4 (bijna 5) Ik heb er lang over getwijfeld, maar een tijd terug de knoop doorgehakt. Ik heb 16 dec, mijn spiraal eruit laten halen en ben de 18e ongesteld geworden. Voor mijn spiraal had ik altijd een cyclus van 26 dagen. Daar weer vanuit gaande dan zou ik een deze dagen een eisprong moeten hebben...spannend! Lijkt me gezellig om mee te kletsen. Damali, gefeliciteerd! Was je snel zwanger? Niseje, wanneer willen jullie gaan 'beginnen'?
Hoi meiden, Wij gaan ook voor een 3e kindje. Ben in juli al gestopt met de pil, maar aangezien ik nog niet zwanger ben, gaan we in 2014 er nog steeds voor. Mijn 2 zoontjes zijn 10 en 4.
Wat gezellig al zo'n aantal meiden! We gaa het nieuwe jaar positief in, hopende op een mooi 2014 voor ons allemaal! Coco1980: Ik moet volgende week ongesteld worden, dus in in januari gaan we verder. Wij zijn al vanaf november bezig, heb toen een vroege miskraam gehad. Omdat dat mijn 3e is (voor mijn jongste 2) ben ik met accupuctuur begonnen. Haar advies was dan ook om een cyclus over te slaan. Ik sta te popelen om weer aan de klus te gaan, hihi... Fijn jaarwisseling!
Hoi, Niseje, waarom raadde ze dat dan aan? was je de vorige keren snel zwanger? Ik bij alletwee meteen, bennu wel bang ben dat het tegen gaat vallen.. ben toch weer 6 jaar ouder nu... maar niet te veel vanuit gaan dat het weer gelijk raak is. Ik weet ook niet of mijn cyclus weer als vanouds is. welkom debster! Hopelijk word 2014 voor ons een vruchtbaar jaar! Fijne avond allemaal!
Haai, Wij zijn ook bezig voor een derde! Mijn oudste is bijna 5 en de jongste 15 mnd. Had expres een koperspiraal zodat k mn eigen cyclus zou houden als we voor de 3e gaan. Vorige keren snel zwanger geworden (1e en 3e ronde) Vandaag mn nod maar heb geen testen en morgen zijn ook de winkels dicht. Heb wel menstruatie rugpijn....
Hoi meiden, Ik sluit mij ook graag bij dit clubje aan. Damali, gefeliciteerd!!! hooyoAasiya: spannend!!!!! Niseje: hoop voor je dat je geen miskraam meer krijgt. Coco:spannend hé
Ik zal me even kort voorstellen. Heb een zoontje van december 2011 en een meisje van juli 2013. Sinds eergisteren hebben wij besloten om voor een derde te gaan. Super spannend weer. Bij ons zoontje hebben we er wat langer overgedaan. medicijnen voor IVF/ICSI lagen in de koelkast te wachten op de volgende cyclus die nooit kwam want ik bleek zwanger. Bij onze dochter binnen twee cyclessen zwanger Ga morgen starten met temperaturen, aangezien ik nog geen cyclus heb. Doen jullie dit ook?
Hoi groen29, gezellig! Welkom! Nee nog nooit getempt, wel poosje ovu testen gebruikt. Misschien dat ik het deze maand ga doen. Ik hoop voor je dat je dit keer weer zo snel zwanger bent. Wat fijn dat het zonder medicatie is gelukt!
Coco1980: omdat ik anders volgens de chinese leerwijze mijn eierstokken zou overbelasten. Volgens haar zou dit het beste zijn. En dan had ik wat meer tijd voor acupunctuur om mijn lichaam meer voor te bereiden op een zwangerschap. Ik wil er écht alles aan doen om nóóit meer een miskraam te krijgen, dus wij staan voor alles open! Ja was van mijn twee jongens wel snel zwanger, gelukkig
Hoi, Allemaal een leuke avond gehad? @niseje, ik snap dat je daar alles aan wil doen. Ik zou dat zelf ook zo doen hoor, als iemand dat tegen me gezegt had. @groen, welkom hier. Wat fijn datje bij de tweede zo spontaan zwanger bent geworden, hopelijk lukt het nu ook weer snel.. Ik heb deze maand niet getempt.. ik wil wrs de volgende cyclus wel voor ovulatie testen gaan... ik vind het nu gewoon lastog dat ik dua niet weet hoe mijn cyclus verloopt. Ik voel wel vanalles....maar wat het is,,,? Eisprong oid....ik weet het niet. Als ik van mijn oude cyclus (voor mijn spiraal) uit ga dan is 13 januari mijn nod. Dan word mijn dochter 5, zou leuk zijn. Ik heb trouwens van die testen in huis waar je 5 dagen voor nod mee kan testen.. kennen jullie die? Of is dat niet slim..? Maak ik mezelf dan gek?....
Ik heb bij mijn jongste ook zo'n vroege gebruikt, clearblue. Het nadeel is, zegt men, dat het zo vroeg nog alle kanten op kan gaan. Maar ik kan mij ook niet inhouden hoor, hihihi. Balen hè? Je cyclus. Zou idd leuk zijn op je dochters verjaadag
Hoi! Kan ik hier ook mee komen praten? Mij lijkt een derde kindje geweldig. Mijn man wilde het eigenlijk bij twee kindjes houden, maar een paar dagen geleden begon hij er opeens over dat hij een derde kindje wel ziet zitten. Ik had het niet verwacht, dus ik ben erg blij. Hij wilt er wel eigenlijk meteen weer voor gaan. Het kan natuurlijk even duren voordat ik zwanger raak.. Maar stom genoeg twijfel ik nu soms wel. Hadden jullie dat ook? Nu we er echt voor gaan is dat op komen zetten. Dan schiet van alles door mijn hoofd.. Gooi ik de balans die we nu hebben niet overhoop, kunnen we ze alledrie later wel het beste bieden (studies, etc.), komt mijn zoontje dan geen aandacht tekort als de derde snel volgt, etc.. En tja ik kijk wel een beetje op tegen het weer zwanger zijn en moeten bevallen (vooral het bevallen haha, hoewel het me bij mijn zoon meeviel was het einde wel pittig). Hadden jullie die twijfels ook? Of ben ik nu echt de uitzondering? Maar op andere momenten denk ik juist van we gaan ervoor en lijkt het me geweldig en heb ik er geen zorgen over. Frusterend dus haha
Welkom vinisa, ik herken die twijfels heel erg goed. Ik heb dus 2 kids 1 van 6 en 1 van bijna 5. Altijd gedacht dat we 3 kids wilde, tot we er 2 hadden erg druk.. dus dacht een hele tijs het is toch gewoon goed. Ze zijn gezond, kunnen ze financieel ook alles geven.. een tijd terug begon het bij mij toch te kriebelen, ik dachtnog 1 keer... nog 1 keeralles bewust meemaken. Alhoewel alles nueigenlijk heel makkelijk is met 2 kids op school... Dan denk ik wel van, waar begin ik weer aan... maarik ga nu echt opmijn gevoel af... manlief wilde altijd al 3, dusdie was zo om. Nu ik eenmaal 'om' benwil ikook het liefst zo snel mogelijk... ook voor het leeftijdsverschil... ik ben zelf 33, op zich niet oud ofzo, maar toch jonger worden we er ook niet op. En dan heeft mijn man ook nog eens geen baan... voor hemgeen reden om ee nuniet voor te gaan... Dus, twijels herken ik zeker!
@ coco: fijn die herkenning. Volgens mij horen twijfels er een beetje bij. Ik ben van mezelf ook wel iemand die alle beren op de weg snel ziet en soms ook niet los kan laten. Mijn man staat er wat makkelijker in, hij zegt dat alles wel los zal lopen op de punten waar ik me zorgen over maak. We zijn nu bezig wat zaken alvast uit te werken zoals de zolder aanpassen naar twee slaapkamers. We tekenen het uit en zodra ik zwanger ben kunnen we dat snel aanpakken. Dat geeft me al wat meer rust. Maar toch schieten soms weer twijfels door mijn hoofd haha Vermoeiend
Nee ik heb geen twijfel gehad. Gek genoeg had ik vrij snel na de geboorte van mijn jongste alweer de kriebels. Manlief vond het ook super. Maar ook omdat het dan het 3e kindje wordt, zijn jullie weer net zo onzeker? Ik dacht dat ik zoals met het testen bijv., ook braaf zou kunnen wachten tot een dag na NOD. Nou echt niet, hihi. Ik was afgelopen december weer net zo hyper als toen