@ babynijn. Mijn cyclus was na het stoppen de eerste keer 56 dagen. Dit is heel normaal. Daarna heb ik het wel regelmatig.
Nog steeds spannend voor iedereen hier dus! Erg frustrerend allemaal. Nooit gedacht dat er zoveel last van hadden eigenlijk .
@ spannend. Ja ik weet dat het kan maar je vergelijkt toch met vorige keer! Maar goed, toen stopte ik niet halverwege pilstrip. Ik kan het aardig laten rusten nu met het idee dat ik gewoon geen eisprong heb gehad, want klinkt logisch. Misschien heb ik die nu wel ergens! @ emmy, Kan nog dat het vandaag doorzet hoor! Maar spannend!! @sinnie. Succes vandaag met testen!!!
Babynijn, de 1e dat ik stopte met de pil duurde het 6 weken voor ik ongesteld werd. Nu ben ik sinds 1 oktober weer gestopt en vermoed ik dat het deze keer 5 weken is. (ei gevoeld een week later dan normaal) Als je pas gestopt bent kan je er niet van uit gaan dat het direct regelmatig is.
Ik ben ook pas gestopt met de pil en heb een menstruatie na de onttrekkingsbloeding gehad. Ben nu een aantal negatieve tests verder en ik vraag me inmiddels af of de spotting die ik twee weken geleden had geen lichte menstruatie is geweest...in ieder geval fijn om te lezen dat ik niet de enige ben
Hier heft het flink doorgezet... Toch een vroege miskraam, aangezien ik zaterdag hoge en hele lichte positieve test had... Heb er ook best last van! Hoop dat we snel weer kunnen gaan voor een nieuwe ronde. Hier nog nieuws?!
Jeetje Emmy lijkt me heel vervelend om mee te maken! Sterkte! Ik ben er inmiddels achter waarom ik geen positieve zs test kreeg. Manlief zei gisteren al dat het lichte bloedverlies misschien een ongesteldheid was geweest en dat ik dan nu zou ovuleren ipv zwanger zou zijn Het leek mij onwaarschijnlijk, maar net toch maar even een ovulatietestje gedaan. Zie hieronder het resultaat. Dit wordt een sportief weekend Zal gelijk m'n banner maar even aanpassen
Klote voor je emmy! Ik zou als ik jiu was wel even naar de dokter gaan. Ik had vorige cyclus een heel rare ronde, gepaard met vreemd bloedverlies. Ben toen in het ziekenhuis hier geweest om te kijken of het misschien een foute innesteling was. Kon de dokter niet met zekerheid zeggen maar wel even een checkup gehad van mn baarmoeder, die bleek helemaal ok. Je wil echt niet dat er wat blijft zitten ofzo, krijg je later weer last van.
Wij zitten in de MMM....dus mijn baarmoeder is al gecheckt en deze maand ook HSG gehad dus misschien speelt dat ook mee. Hoop wel dat het echt zo is dat je de eerste maanden na HSG extra vruchtbaar bent..
Wat erg Emmy, lijkt me altijd zo erg om mee te maken. Sterkte! Hier nog steeds wel beetje misselijk en nog steeds geen duiveltjes. Nog niet weer een test durven doen. Wanneer zouden jullie weer testen? Woensdagochtend was hij negatief
Hier een veegje bloed! Lekker ongesteld denk ik. Ben er eerlijk gezegd blij mee! Laat maar doorbreken!
@Sinnie ik zit nog even je eerdere posts te lezen, weet je eigenlijk wanneer je ovulatie is geweest? Misschien is je eerdere bloedverlies namelijk ook een lichte ongesteldheid? Want de zs test zou anders toch positief moeten zijn... @Spannend03 ik zou morgen pas weer een test doen met ochtendurine. Dat is vaak wel het beste. @BabyNijn als het doorzet heb je wel duidelijkheid, ik snap je wel
Nee ik heb geen idee wanneer mn ovulatie is geweest. Maar mn eerste spotting was echt te vroeg om een menstruatie te kunnen zijn.. En de tweede (vlak voor nod) was alleen bruin en misschien in totaal 1,5 tampon. Terwijl ik normaal de eerste twee dagen echt wel elke twee uur moet wisselen. Ik weet t niet meer. Ik telepatheer nu tijdens mn werk gewoon liters bloed naar mn baarmoeder haha laat maar komen nu! Zwanger ben ik denk ik echt niet dus hoop dat t snel komt
Bij mij was het meer gekleurde afscheiding dan bloedverlies. Van bruinig tot roze/rood. Achteraf was het toch een menstruatie, anders zou ik nu niet ovuleren. Ik kan je wel aanraden om ovulatietests te gebruiken, zo kun je sneller begrijpen hoe je cyclus is. Ik denk dat ik vanaf morgen ga temperaturen, misschien dat ik daardoor nog meer begrijp hoe alles zit
Ja misschien moet ik ze maar eens bestellen. Maar aan de andere kant zie ik ze ook voorbijkomen op dit forum dat er geen touw aan vast te knopen is. Ik en mn vriend hebben t sowieso echt heel vaak gezellig samen dus denk niet dat ik ze nodig heb om zwanger te worden afgelopen maand pas besloten dat we ervoor gaan op de helft van mn cyclus dus het is niet zo erg als t niet meteen is gelukt. Wil eigenlijk ook niet meer zo druk ermee bezig zijn. Misschien ben ik daarom wel niet ongesteld geworden!
Ik ga dit weekend nog afwachten of de duivels komen. Anders zondagochtend nog een testje denk ik. Dan maandag eventueel de huisarts bellen? Nu al hele dag super misselijk zelfs een broodje kaas maakt het erger. Kan bijna niks eten zonder misselijk te worden erg irritant. Mijn weeige buikpijn geeft mij hoop dat de menstruatie nu toch wel op gang komt. Hopen dat ik gelijk heb.
a en het was natuurlijk een onzekere eerste ronde. Ik had geen idee hoe lang cyclus zou zijn. Ben blij dat hij maar 37dagen is! Nu hopen op regelmaat, maar eerlijk gezegd vertrouw ik mijn lichaam daar wel op Vorige keer ook gehad... Gewoon positief denken is het halve werk haha!