Wie van jullie is ook overtijd en heeft negatieve tests?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sinnie, 20 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig kun jij weer verder babynijn.

Ik heb vandaag juist extreme misselijkheid.
    Ging een buitenritje maken met mijn paard en kon alleen maar stappen omdat ik misselijk werd..

Erge buikpijn onder in mijn buik. MAar dit is wel echt de buikpijn die ik normaal tijdens mijn menstruatie heb..
    Erg apart want ik voel mijn menstruatie nooit zo aankomen heb alleen buikpijn tijdens de menstruatie zelf. Verder geen klachten.
    Dus blijft nu toch nog wel een beetje spannend.

2. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Inderdaad spannend! Ik dacht vanmiddag hee als ik ongesteld moet worden heb ik altijd zin in chocola, dus misschien als ik nu chocola ga eten dat mn menstruatie wel komt. Dik vet stuk chocoladetaart naar binnen gewerkt ghahaha for science ofcourse😉

3. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Haha! Zo dacht ik erover met sporten .
    Dat wekt je menstruatie op toch als je ongesteld moet worden.
    Is zelfs bewezen.. Maar ben ook al 2 keer naar de sportschool geweest.. Komt toch echt niks .
    Nu ook weer niet doorgezet ondanks die buikpijn van gisteren .
    Erg apart. Wat zou ik moeten doen?
    Maandag al contact op nemen met de huisarts ? Of nog iets langer wachten ? Ben dan 8 dagen overtijd

4. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Spannend03, heb je al getest?

5. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Zou nog even wachten hoor! Ik ben nu tien dagen over tijd, borsten beginnen pijn te doen. Heb ik normaal altijd rond de ovulatie en voor menstruatie gehad maar de laatste twee cycli niet. Ik denk dat ik om de een of andere reden in de war ben geraakt. Ben wel blij met die zere borsten, er gebeurt tenminste wat in mn lijf. Wat t is weet ik niet maar kom er vanzelf achter:) wat zijn lijven tot raar soms he meiden! Zou zo fijn als ze een soort scannertje zouden uitvinden die dit soort dingen kan verduidelijken. Bliepbliep je ongesteldheid komt morgen. O bliepbliep je zit op dag 11 van de 29 van je cyclus. Ben te vroeg geboren in deze wereld;)

6. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Trouwens spannend, ik ga ondertussen gewoon vrolijk verder met klussen (tot nu toe bijna elke dag haha) want weet gewoon echt niet meer waar ik zit in mn cyclus. Stel dat die heel lichte bruin-bloeding toch mn menstruatie was zit ik nu op dag 14. Kom maar op met die zaadjes;) ik dacht eerst laten we even afwachten, maar waarom jezelf op dat gebied ook nog kwellen:p

7. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Nee heb nog niet getest..
    Ben bang dat hij toch gewoon negatief is.. Morgen of maandagochtend ga ik wel testen zodat ik als hij negatief is de huisarts kan bellen.
    Of is dit te vroeg om een huisarts te bellen ?

8. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Ik heb mn huisarts van de week ook even gebeld, maar heeft niet zoveel zin, de assistente vertelde me wat ik al wist. Dat je menstruatie langer kan uitblijven door heel veel redenen. En dat sommige vrouwen pas na teee weken positief testen (had zijzelf). Dat ik nog even moet afwachten. Wat zou je willen dat je dokter doet of zegt? Er zijn vrouwen bij wie de cyclus ineens 81 dagen duurt, dus voordat ze actie gaan ondernemen moet je wel iets kanger over tijd zijn denk ik! Je zou natuurlijk een bloedtest kunnen vragen maar ik denk persoonlijk dat als testen negatief blijven je niet zwanger bent (ik dus ook niet)

9. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Spannend,
    Heb je geen korte bloeding gehad?

@ Sinnie,
    Eerlijk gezegd denk ik dat de korte bloeding je menstruatie is geweest... Goed dat je iig genoeg seks hebt, want het kan maar zo dat je nu ergens je eisprong hebt :)

10. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Babynijn ik heb alleen maar bruin gehad, geen rood.. Kan dat dan ook???

11. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Totaal geen bloedverlies gehad zelfs geen druppel .
    Dus tot die tijd gewoon hoop houden.
    @ Sinnie. Denk zelf ook van niet maar om er van uit te gaan kan nou ook weer niet. Je zegt zelf er zijn mensen die bij 2 weken pas positief testen. Met mijn test die ik gedaan heb was ik nog maar 3 dagen over tijd .. Dus zou altijd nog kunnen dat het te vroeg testen was.
    Wat ik wou vragen was inderdaad een bloedonderzoek ofzo.
    Want als ik moet wachten tot ik ongesteld wordt en day duurt nog 2 maanden ofzo wordt ik gek.
    Ben daar veel te misselijk voor ..
    Wil er niet zolang mee doorlopen met al die klachten😜
    Als ik zelfs al niet meer gewoon kan paardrijden ...

12. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Ik was ook heel misselijk rond mn NOD en iets erna. Zelfs drie dagen geleden nog overgegeven maar volgens mij kan dat ook van de stress komen. Want je wordt misselijk van hcg, maar als een test die niet kan zien in je urine is het gehakte ook te laag om er misselijk van te zijn. Nu ik heb besloten te geloven dat ik niet zwanger ben is de misselijkheid ook weg:p
    En het duurt heus geen twee maanden voor je ongesteld wordt! Ik heb nu 10 dagen overtijd ineens last van mn borsten. Misschien als jij even een weekje wacht je ook iets van symptomen gaat krijgen van een naderende ongesteldheid of ovulatie. Of misschien toch een zwangerschap, you never know!

13. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sinds mijn extreme misselijkheid nog geen test gedaan.
    En ik stress er eigenlijk totaal niet om want dit is nog maar onze 2 e ronde dus heb nog alle tijd. Ik zou het niet heel erg vinden als het niet gelukt is ofzo. Als de test nu ook negatief zou zijn is het duidelijk inderdaad.

14. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Ja maar je bent er toch wel elke dag mee bezig dat bedoel ik meer met 'stress'. Waar wacht je nog op meid ga een test halen! Misschien is ie wel overduidelijk positief en kan je lekker gaan genieten:)

15. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    Zou morgenochtend wel testen.
    Anders hopen dat ik snel ongesteld wordt .
    Dan lekker met een nieuwe ronde beginnen haha.

16. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Hoi.
    Ik ook 2 dgn overtijd.
    Nu de 3de maand zonder pil.
    1ste 2x 33dgn.

1x gevreeen zonder condoom maar voordat hij klaarkwam teruggetrokken.

Denk gewoon cyclus nog onregelmatig.

Test gedaan en was negatief.

17. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Kan heel goed hoor dat je cyclus een paar dagen verschilt. Kijk naar mijn eerdere cycli en dat is 3 jaar na de pil. Ikzelf ben alleen nu wel heel erg laat met 44 dagen. Langste was 35 dagen. Maarja zal vast een reden hebben!

18. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Ga heel hard voor je duimen!

Hier zojuist weer een negatieve test, helaas!

19. Sinnie

Sinnie Niet meer actief

Balen lievemama19! Ik test niet meer voorlopig.. Misschien dinsdag nog eentje als er nog steeds niks is gebeurd;)

20. Spannend03

Spannend03 Bekend lid

12 okt 2013
    573
    1
    16
    NULL
    NULL
    @lieve mama. Bedankt erg lief van je!
    Balen van jou test. Hoe veel dagen ben jij nou overtijd?

Deel Deze Pagina