Ik had een digi test van cb maar die deed helemaal niks ahhh Gebeld en krijg een nieuwe met de post duurt paar dagen komt vanuit Engeland als die negatief is dan zit ik al dik meer dan een week overtijd dan ben ik gewoon niet zwanger en hoop ik heel gauw ongesteld te worden. Mijn volgende officiële nod volgend mijn cyclus is dan pas 22 december pfffff Op de een of andere manier heb ik wel rust en voel me niet gestresst ofzo
Ik hoop met je mee gaab! Balen lievemama.. Hier nog niks. Had alleen gisterenavond zoveel maagzuur dat ik er naar van werd. Derde keer al deze week bah. Tis nu zo goed als weg maar kon er echt niet van slapen:s
Hallo allemaal, Vandaag dag 37 van cyclus en volgens de app op me telefoon is het mijn nod,maar toch negatief getest. Snap er niks van, heb wel al de hele week kwaaltjes, Krampjes onderbuik, pijn liesstreek, honger, vaak plassen. Was er haast wel zeker van maar blijkbaar toch negatief. Hmm toch maar weer afwachten dan pffff
Marijkie, over een paar dagen weer een test misschien? Of je cyclus is dit keer wat langer, kan ook....
Vanmorgen helaas negatief getest zou dan toch echt niet zwanger zijn lijkt me. Na een week zou je vast wel positief testen toch. Nu even denken of ik morgen dokter bel of toch nog even afwacht
Babynijn, ja ik ga donderdag maar weer eens testen als de menstruatie uitblijft. Word er alleen een beetje gek van omdat ik echr het idee heb door de meerdere symptomen, maar misschien ben ik dan gewoon para en zit het tussen m'n oren
op zoek kwam ik hier terecht en wil ik toch even mn verhaal met jullie delen al ben ik nog niet zo lang overtijd als sommige van jullie hier ik zit nu op 16DPO, 8 nov had ik mijn eisprong ( gevoeld, en 6/7 nov positieve ovulatietesten dus ben er vrij zeker van ) een paar dagen geleden hele gevoelige tepels 2 dagen, en daarna niks. en tot vandaag niet ongesteld of niks wat daarop lijkt. wel al vanaf 12 dpo vage testjes ( lees; tuuuuuuur streepjes, krijg ze soms niet eens op de foto ) action/kv testen. cb Plus test was negatief. vind t zo lastig, was er iets wat mis gegaan is ? maar wanneer word ik dan ''ongesteld'' ? of gewoon ineens hele langs LF ? ( tot nu toe elke ronde 13 of 14 dagen geweest ) bij zwangerschap zou hcg toch om de 2/3 dagen moeten verdubbelen, dus dan zou ik toch een mooiere test moeten hebben ?
Hee! Hier toch nog even een vraagje over mijn test van vanmorgen. Ik had een foto gemaakt voor als ik het nog wou vragen dus bij deze haha. Ik heb de test gesloopt puur omdat ik iedereen dat hier zag doen 😜 En als ik hem sloop heb ik wel 2 streepjes naast elkaar.. Wel een erg licht vaag streepje maar er staat een streepje. Alleen is deze aan de andere kant is dat vaker? Bij andere testen die ik gesloopt heb was dit niet zo namelijk..
@ spannend, een streep moet oo dezelfde plek staan als hij normaal komt anders niet geldig... @ marijkie, Hoe lang ben je gestopt met pil? Geloof me, menstruatie of ontpil klachten lijken enorm op de symptomen van een zwangerschap.... En je lichaam kan je ontzettend voor de gek houden als je iets graag wilt...
Oke dan is het duidelijk haha. Hij staat duidelijk op de verkeerde plek dus. Dit is een kruidvat test.
Ik heb sinds mei geen pil geslikt, nadat achterkwam dat zwanger was, helaas mk in aug gehad. Daarna wel sept en okt ongesteld geweest, allemaal wel na 30+ dagen, maar vind het nu wel allemaal erg lang duren😕 vooral met al die symptomen erbij nog, soms hoofdpijn, rommelende darmen gehad 3 dagen achter elkaar,constipatie, rugpijn, krampen onderbuik, slecht slapen, misselijk gevoel(brok in keel),en ga zo maar door. Maarja misschien idd dat ik er een beetje teveel mee bezig ben en het me inbeeld
@ Marijkie, Je moet helaas toch afwachten... Het kan vanalles zijn helaas... Wat erg dat je een mk hebt gehad Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor je komt. Wachten is heel vervelend....
@Marijkie ik heb ook t idee dat een lichaam je erg voor de gek kan houden. Ik dacht ook dat ik vanalles voelde en toen ik had besloten dat de kans dat ik zwanger ben echt heel klein is, ging mn lijf ineens de ongesteldheidkant op.. Maar nog steeds niks! Snap er werkelijk geen reet meer van Misschien dat ik morgen nog even een testje doe.. Heb er toch nog 13 liggen hahaha
Ok heb net mn allerlaatste test van deze periode gedaan en nog steeds niks.. Waar blijft mn menstruatie dan?! Kunnen jullie allemaal even telepathisch bloed op me afsturen?
Sinnie, Jammer... En irritant hoor dat je nog niet ongi bent!! Hier is ongi bijna over... Heb er niet veel last van gelukkig. Dan kunnen we er weer voor gaan!