O dat gaat bij mij bijna dagelijks door me hoofd, in mijn omgeving allemaal binnen 3 maanden zwanger. En denk nu steeds ja iemand moet er toch langer over doen, let maar op dat zijn wij.. en maar balen en lekker grote beren op de weg zien haha! Ach we willen het gewoon zo graag dat het ons niet snel genoeg raak kan zijn, en dan slaat het vrouwen brein vaak wat door hahah!
Ik herken de steken ook heel goed. Ik heb 1 dag altijd echt extreme buikpijn. Zelfs keer naar huisartsenpost geweest vanwege de pijn. Gingen ze een echo maken en wat bleek ? Mijn eisprong . En inderdaad sinds die tijd heb ik 1 keer in de maand ontzettende buikpijn
Nou wel super prettig dat je je ei voelt, we vervelend dat je het dus zo erg voelt. Maar je kunt dan wel gerichter klussen
Ik heb vandaag een beetje t gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ben echt een beetje klaar met al dat gissen Inderdaad handig dat je m voelt, al is t mooi klote dat t zoveel pijn doet!
Meiden, nou balen me ei was dus al geweest zie foto (bovenste gister onder vandaag). Flink balen voelde me zo ziek de afgelopendag alleen zaterdag geklust! Nou wachten op me ongi dan maar!
Maar misschien is het wel raak joyce! 1 keer klussen kan genoeg zijn en zaadjes blijven best lang leven! Niet meteen opgeven
Dat is lief, je hebt gelijk wie weet. Pff al dat wachten zinkt de moes gewoon van in je schoenen haha!
Ok ik heb nog één theorie.. Ik hou mn menstruaties altijd bij in een app, en die heb ik eens even uitgebreid zitten inspecteren net.. En hoewel er wat schommelingen in zitten qua symptomen (gevoelige borsten, buikkramp etc) herken ik in de laatste twaalf maanden toch een vrij duidelijk patroon, namelijk dat ik in heel veel gevallen exact 14 dagen voor mn menstruatie gevoelige borsten krijg. Hoe lang dit aanhoudt verschilt enorm, soms is het een dag of vijf, soms maar 1 dag (of misschien gewoon niet bijgehouden). Op dit moment al iets meer dan een week last maar het is sinds eergisteren wel aanweziger.. Kom ik weer op mn conclusie uit dat ik toch echt mn NOD moet gaan naderen binnenkort.. Uitgaande van de eerste dag gevoelige borsten 20 november en de eerste dag dat t erger werd is mn NOD tussen 4 en 10 december. En laten we nou net vaak geklust hebben.. Zelfs als ik niet zwanger ben en mn menstruatie komt ben ik alsnog happy hoor omdat mn symptomen dan kloppen, kan ik mooi gebruiken voor de volgende rondes!
@ sinnie haha ik blijf het mooi vinden hoe we zelf allemaal constant aan het denken zijn. Onze eigen theorieën maken en hopen een patroon te vinden! Ben blij dat jij dat ook doet hihi! Maar meid ik hoop het echt voor je dat deze theorie klopt en je zwanger bent, of inderdaad weet wat je symptomen zijn tijdens je cyclus!
Ja je moet toch wat terwijl je zo lang aan het wachten bent he laat ik het zo zeggen als ik pakweg 14 december nog geen rood zie of twee strepen, dan ga ik naar de dokter. Aar kan t me echt amper voorstellen. Heb de afgelopen twee cycli geen gevoelige borsten gehad en dat vond ik al super raar, helemaal ook omdat ik ineens na 23 dagen heel heftig ongesteld werd onverwacht. Dus t feit dat ik nu weer gevoelige borsten heb stelt me echt een beetje gerust! Ik hoop gewoon dat we allemaal snel duidelijkheid krijgen
@ sinnie dat hoop ik ook! Ik ga als ik zondag niet ongi ben de dokter bellen dan zijn me 2 weken voorbij wat ik met de dokter had besproken. Dus wie weet krijg dan bloed onderzoeken en volgens mij kunnen ze dan ook zien of je je ei hebt gehad dus misschien dat ik dan iets van duidelijkheid krijg!
hier ook nog steeds geen menstruatie en ben nu 12 dagen overtijd pfff dokter heeft gezegd dat ik moet wachten tot mijn volgende nod 22/23 december.... heb maar 2 dozen ovu testen ingeslagen bij de action om opzoek te gaan naar mijn ei, ga er vanaf 5 december mee beginnen. ik blijf het toch bijzonder vinden dat mijn lichaam gewoon een ei heeft overgeslagen nog nooit mee gemaakt.....misschien door de mk maar de dokter wist het ook niet
Ja echt bizar ik heb t ook nog nooit gehad.. Maar er zijn deze maand veel dames die het hebben misschien komt t door t weer ofzo of een onderliggend virusje. Is wle een beetje toevallig namelijk!
Sorry voor mijn late antwoord, even paar dagen zpvrij geweest die tussen haakjes is een pilperiode geweest ivm cyste.. Weet niet of dat bij iedereen daarvoor staat hoor, maar voor mijzelf is het zo iets duidelijker
Ohh loreley zieeeen!!! Ik wil ook zo graag al testen nu, hebben echt megaveel geklust vorige week dus heb goede hoop.. Maar ik durf nog niet het is zo vroeg! Ik weet niet precies wanneer mn eisprong is geweest maar het moet tussen 20 en 26 november geweest zijn.. Geeft niet hoor lievemama dankje voor je antwoord alsnog is inderdaad handig om t zo voor jezelf weer te geven!
Zie het topic 'tuurstreepje op 6dpo'. Ik hoop zo dat ze oplopen...Heb echt het gevoel dat het raak is. Voel veel 'beweging' en krampjes in mijn buik, moet voor mijn gevoel vaker naar de wc en heb afgelopen week zoveel afscheiding gehad dat ik dacht er móet iets 'anders' aan de hand zijn. Hoe is het bij jou dan?
Ja ik zag je topic later al Ik weet het niet.. Mn borsten zijn nog steeds gevoelig al is het ietsje minder dan twee dagen geleden.. Beetje krampjes af en toe, alsof menstruatie eraan komt maar een stuk minder heftig. Verder eigenlijk niks.. Ben wel meer moe maar heb wel vaker van die periodes dus die kan ik niet echt meetellen. Had gisteravond ineens een klein paniekmomentje van 'omg zometeen ben ik echt zwanger:0:0' misschien probeert mn lijf me wat te vertellen Ik heb de neiging om morgen te gaan testen maar weet niet of ik dat wel moet doen. Ik hoop zo dat jouw tests snel donkerder worden, wat een goed gevoel moet dat geven zeg!