Hoi! Ik krijg de gazelle miss grace. Alleen is hij zonder pakjesdrager. Nou zag ik een foto voorbij komen dat er ook dan gewoon een stoeltje achterop kan (zie foto). Die ik tegen kwam had een bobike stoeltje achterop maar kan dit ook met een yepp stoeltje? Weet iemand dat? En hoe dat werkt?
Zo een stoeltje zit toch meestal vast aan dat ijzer onder je zadel en niet op de bagagedrager? Dus geen probleem lijkt mij. Is het al definitief trouwens? Want ik heb die fiets ook gehad en ik vond hem veel te zwaar. Zag er gewoon tegenop om ermee te fietsen en helemaal als ik veel bruggen/hellingen onderweg had.
Ik heb een bagagedrager op mijn miss grace laten zetten. Gazelle heeft die bagagedragers ook los te koop. (de fietsenmaker had hem erop gemonteerd) Vond ik sowieso handiger. Ook als je straks een makkelijker klapzitje achterop wil of fietstassen oid..
Ik heb een miss grace, heerlijke fiets trouwens. Het ging wel hoor zonder bagagedrager, het stoeltje wordt bevestigd aan de zadelpen. Maar als het kind wat zwaarder wordt kan die wel gaan doorwegen. Hier zakte het stoeltje dan wat naar beneden en dat werkte niet zo lekker. Ik heb uiteindelijk toch een bagagedrager besteld, die kun je nl los bestellen.
ik heb dezelfde fiets, ben er erg tevreden over! Je hebt dan een fietsstoeltje nodig met zadelbuisbevestiging. Ik heb er zelf wel een bagagedrager op laten monteren (te koop bij Gazelle)
Ik vind dat ook , veel te zware fiets. Heb hem na 3 weken om die reden verkocht . Zag er erg leuk uit maar echt veel te zwaar.
Ik heb de fiets. En ben er super blij mee! . Dat zware heb ik helemaal niet eigenlijk...Het stoeltje met zadelbuisbevestiging is onderweg .