Hoi Meiden, Ik heb vorige maand curretage gehad en daarna cyclus van 28 dagen gehad. Nu op dag 18 een posi ovu test. (smiley) Wanneer kan ik nu een zw test doen? Pas over 14 dagen?? Snap het niet zo goed meer omdat mijn ei nu zo laat is! Liefs Noa
Hey Noa, Je menstruatie is normaal gesproken altijd 14 dagen na je eisprong. Hier zijn natuurlijk uitzonderingen op, sommige meiden hebben een langere of kortere luteale fase (de tijd tussen eisprong en menstruatie dus), maar normaal gesproken is dit 14 dagen. Als je vandaag een positieve ovulatietest hebt, dan zal je waarschijnlijk morgen of overmorgen je eisprong hebben en dan kun je 14 dagen daarna dus idd een test doen.. Dus ongeacht of je nu een cyclus heb van 38 dagen of 26 dagen; de lengte van je cyclus is afhankelijk van hoe vroeg of hoe laat je je eisprong hebt, de fase na je eisprong is bij de meeste vrouwen altijd gelijk.. Succes, ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn!
Dankjewel Bueno, Dan wacht ik nu maar af. Jij hebt al behoorlijk wat meegemaakt zie ik..jeetje meid. Liefs Noa
Hey Noa! Nog vijf dagen tot NOD? Vreselijk toch dat wachten? Heb je er een beetje een gevoel bij? Ik heb echt geen idee hier, dacht echt dat ik op tijd eisprong had. Niet dmv testen, maar meestal voel ik het wel. Nu dus 13juni. Maar dan zou ik nu of een posi test moeten hebben óf ongesteld moeten zijn al (eergister). Beide niet het geval... mss toch cyclus van slag.. irritant! Liefs!
Hey Loekie, Ook spannend voor jou dus? Hopen dat je cyclus niet al te veel door de war is. Is idd echt balen. Ik heb vanmorgen getest helaas negatief maar is ok nog wel een btje te vroeg. Weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken. Hoop het zo. Ga denk ik woensdag maar weer testen. Ben benieuwd. Jij ook succes. Liefs Noa
Gisteren ongesteld geworden. Das duidelijk ... Vind t niet erg hoor, al had t natuurlijk al wel leuk geweest. Ik vind t jammer dat ik het niet gewoon los kan laten. Dat je gewoon op een gegeven moment denkt 'hey, moest ik vorige week niet ongesteld worden'. Maar net als jij al vóór die tijd al aan t testen bent... Houd vol! K kom woensdag nog eens checken bij je!
Oh das wel balen natuurlijk. Maar in ieder geval weet je je cyclus mischien weer een beetje! Ja idd dat denk ik ook vaak was ik er maar niet zo mee bezig en je idd denkt och ben niet ongie geworden...maar dat gaat hem hier niet worden helaas hahaha. Oke spannend tot woensdag
Balen van je ongi Hier 5 wkn na curretage weer ongi geworden, had ook niet het gevoel dat het raak zou kunnen zijn. En ben best 'blij' dat ik na 5 wkn weer ongi ben geworden, m'n lijf doet het weer... Kom op, we gaan met volle moed naar de volgende ronde!
Dankje meiden, Ik snap het gewoon niet. Van de eerste was het direct raak en nu ist gewoon zo anders en moeilijk. Ik vraag me gewoon af waarom het nu dan niet lukt??? Weet dat er natuurlijk meer zijn waar het niet bij lukt maar vind gewoon zo vreemd. We hebben zo goed geklust en ovu testen gebruikt??!! Maar tussen mijn ei en ongie zaten ook maar 12 dagen is dat normaal eigenlijk?? liefs Noa
M'n lf wisselt van 11dagen-15dagen. En je hebt al een kindje? Het kan gewoon erg wisselen per keer dat je zwanger wilt worden. Soms kan er wel een bevruchting zijn maar geen innesteling of het gaat bij de innesteling al mis. Alles moet helemaal goed gaan, het blijft een wondertje. Hier ook elke keer goed aan de klus rond ei, dat wil helaas niet alles zeggen... Het komt echt wel. Welke ronde zit je? Succes!
hoi meiden, ik ben nu aan het wachten, ik heb de ovutesten gebruikt van clearblue, duidelijk en makkelijk! dus we gaan het merken haha. mn smileys waren op 30juni en 1 juli. dus volgens mij dan 16/17juli mn nod! @noaatje, balen meis. het komt echt wel, het is en blijft een wonder.
Ja nu voor 2de kindje. Het is idd een wonder besef ik nu des te meer. Zit nu in ronde 8 en daarbij zat een MA met 11 weken, helaas.
@nooatje, oke spannend! Wat K** zeg van de ma bij 11 weken meis! Jeetje! Een extra knuff aan jou! Hoop dat er snel een 2e gegund wordt! Maar ik gun het je in ieder geval van harte!