Toen ik begin 20 was veel geblowed. Ook veel gedronken. Tegenwoordig blow ik vrijwel niet meer. Mag nog wel graag een biertje drinken als ik thuis kom, na m'n nachtdiensten. Vriendlief heeft iets meer uitgeprobeerd qua drugs. En mag ook na z'n werk graag een borreltje drinken. Maar eigenlijk geen van beiden ooit meer dan 2 of 3 per avond.
Beide geen drugs, ik zelf neem af en toe een drankje en dan alleen als Meisje bij haar papa is. Vriendlief drinkt regelmatig een biertje, geen problemen mee..
wijn, wit, rose, nuttig ik regelmatig, ook wel op doordeweekse avonden, heerlijk even relaxen samen met wijntje erbij, niks mis mee. Jointjes wel gedaan voor jelmar er was, maar niet dagelijks/wekelijks ofzo, gewoon op feestjes/festivallen etc. nu niet meer.
beide roken niet, geen drugs, man drinkt af en toe 1 a 2 glaasjes alcohol op een feestje, voor de rest heeeeel af en toe in het weekend. eerst 2x per maand een flesje bier
De komende 1.5 jaar voor mij geen druppel maar ik wil op mijn vrije vrijdag of zaterdag avond best een borreltje nemen. Mijn man af en toe een biertje en in het weekend af en toe een borrel. Niets mis mee zou ik zo zeggen. Joint heb ik al 10 jaar niet meer gehad maar weet dat mijn buurman van 2 huizen verder het rookt in de woonkamer of buiten met zijn zoontje van 6 er naast. Kijk dat je het doet oke maar niet bij je kids in de buurt, maar das mijn mening he voordat ik weer aangevallen wordt dat ik mensen in hokjes plaats
Ach ja, zat mensen die ook gewoon roken met hun kids erbij.. is voor mij hetzelfde. Moet wel lachen trouwens om het zinnetje: niks mis mee.. zie dat bij heel veel voorbij komen. Waarom zou je dat willen typen eigenlijk? Dat is toch geheel persoonlijk?
Drugs en roken doen we hier niet (wel gedaan in tienerjaren) Drinken op zaterdagavond 2 wijntjes vind ik wel lekker.
Hier roken we allebei, mijn vriend heeft voor dat wij samen kwamen veel harddrugs gebruikt en blowde minimaal 2a3 joints per dag. Het hoorde er toen ook wel een beetje bij, bij de "hardcore"scene mijn vriend is namelijk een gabber. Nu blowd hij soms nog wel eens maar daar heb ik ook geen problemen mee. Ik heb vroeger ook wel geblowd en heel heel soms neem ik nog wel eens een hijs van een joint. Drinken doen we allebei niet echt soms als we uitgaan of een feestje hebben.
Drugs of roken absoluut niet, maar wijn drink ik elke dag. Wij drinken dat gewoon bij het eten, en in de weekenden vaak 's avonds nog een glaasje of soms 2. Ik drink nooit meer dan 3 glazen alcohol op een dag, en doordeweeks nooit meer dan 1. Overigens dronken mijn ouders ook bij het eten wijn, en dronk ik sinds mijn 12 in het weekend een glaasje mee. Mijn ouders zijn echte wijnkenners, en vonden het cultureel verantwoord als ik ook wijn leerde drinken Daarbij vonden ze ook dat als ik er thuis al kennis mee maakte op een 'veilige basis' , dat ik dan hopelijk niet zou gaan 'coma zuipen' of die richting op. Dat is gelukt, ik vond het niet meer zo boeiend haha! Overigens dronk ik toen ik zo jong was alleen lichte witte wijn hoor Maar ik vond het wel heel stoer!
Hier drink ik eigenlijk helemaal niet meer de laatste jaren. Ik heb jarenlang gefeest als een gek en heb ook genoeg verschillende dingen genuttigt. Maar sinds de kinderwens kwam er helemaal mee gestopt. Mijn man drinkt wel bijna iedere avond 1 a 2 biertjes. Luciaatje, ik vind dat niet echt verantwoord van je ouders, ik vind 12 jaar toch echt wel veel te jong hoor om kennis met alcohol te maken..
Ach jah, ik heb verder nooit meer dan 2 of 3 glaasjes per avond op en ook niet als puber. En van die lichte dessert wijnen zit maar 3 % in of minder, is net appelcider.
Ik drink heel af en toe een (donker) biertje... Mijn vriend heeft jaren lang heel veel geblowd en heeft met een THC vergifteging in het ziekenhuis gelegen... Daarna heeft hij nooit meer geblowd maar heeft nu wel een beschadiging aan zijn korte termijn geheugen..