hey meiden had ff vraagje soms heb ik erge pijn bij mijn vagina bij opstaan ofzo en lopen maar het zit echt van binnen in kan t niet goed beschrijven maar kan bijna niet meer lopen dan echt raar gevoel kan t niet plaatsen het zit echt binnen in en niet bij me bekkenofzo iemand die dit snapt? heeft iemand dit ook? groetjes
ja ik heb dat ook, ik dacht dat het misschien door het indalen komt ofzo?.. maar ik weet het niet zeker..
Ik heb t ook. Is je beebje al ingedaald? Denk ook dat t dat is of gewoon de beeb die er tegenaan zit te duwen. Ik heb nu overal pijn(tjes) en kramp(jes) rond/in bekken en vagina. Hoort gewoon erbij.
hoi ik heb dit ook heel erg bij mijn eerste gehad het lijkt of er messteken vanbinnen zijn... volgens mijn VK toen kwam dit door het indalen, dus helaas hoort het er ook bij succes
Ik heb het ook....komt door de druk van het hoofdje en het indalen...rotgevoel is het he, nog even doorbijten!
jah want laatste x bij veloskundige zei ze dat baby aan t indalen is dus denk ook gewoon dat t erbij hoort in iedergeval bedankt voor de reacties volgens mij wel is ie al ingedaalt hij lag goed zei de verloskundige en na 37 weken mog ie komen xxxxx