Hoi, Wij willen graag de kamer van oudste dochter veranderen, en nu heb ik deze foto gezien; Hoe zouden jullie de meubels schilderen? Hoogglans of zijdeglans? Groetjes Maaike Ps. heb gelijke meubels gevonden via MP, dus die worden het
Geen advies, maar wil wel ff zeggen dat ik dit ook erg leuk vind, zo'n romantische meidenkamer Op zo'n moment zou ik soms graag willen dat mijn dochter een echt meisjes-meisje was
Ligt eraan wat voor kleur de kamer is. Ik houd echt van een romantische brocante meidenkamer daarin zou ik eerder zijdeglans doen
Absoluut zijdeglans. Hoogglans wordt je gek van het stof, vingers en krassen die je erop ziet. Buiten dat: super leuk zn meidenkamertje. Leuke roze accessoires erin.
Hier heeft de schilder de box juist hoogglans geverfd omdat op zijdeglans anders alle vingers etc. zichtbaar zouden zijn. tot nu toe nagenoeg geen vingervlekken op de box aangetroffen.
Haha grappig wij hebben een hoogglans tafel maar wordt gek van alle vlekken en krassen die je erin ziet.
Zijdeglans vind ik mooier. Romantischer, wat beter bij de stijl past. Hoogglans vind ik meer passen bij strakkere meubels.
Fotootje chocolat misschien kan ik nog ideeën opdoen Bedankt voor de tips, denk dat ik voor de zijdeglans ga. Nu nog op zoek naar mooi bijpassend behang... Neig een beetje naar PIP
De schilder raadde hier ook hoogglans aan. Juist, omdat je minder vlekken zou zien?! Ik zou trouwens gaan voor krijtverf. Dit heeft juist een hele matte en brocante uitstraling. Grote voordeel is dat je de meubels niet eerst hoeft te schuren. Leuke kamer trouwens. Mijn dochter heeft bijna dezelfde kamer met soortgelijke meubels. Alleen een roze pip behangetje. Ik hou van deze stijl
Zijdeglans lak, anders wordt het makkelijk erg kil. Ik zou wel op waterbasis doen, want op terpentine basis kan makkelijker verkleuren (juist met weinig zonlicht). Mooie foto!