Wie van jullie wordt er ook jonger geschat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Twinkeltjes, 26 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    wordt ook altijd jonger geschat.Vorige week ging ik in supermarkt boodschappen doen en nam 4 biertjes mee.Bij de kassa moest ik mij legitimeren.Moet mij wel vaker legitimeren maar had in supermarkt nog niet mee gemaakt.

2. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik kan nog makkelijk door voor 16, en ben bijna 31

3. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik heb het ook. Ik moest me laatst nog een keer legitimeren toen ik shag ging halen voor mijn man (ben 33:D).

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Ik ben 22 en word tussen de 16-19 geschat. Als dat later nog zo is vind ik het niet erg.:D

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik word ook altijd jonger geschat.
    Als ik met mijn meiden ergens loop komen mensen naar me toe of het niet zwaar is al oppasmeisje om op 2 van zo'n meisjes te passen... haha... nou ze zijn toch echt van mij.

Tijdens mijn zwangerschap was er een vrouw helemaal van de rel toen ik langs liep in de supermarkt. Tegen haar man zei ze dat het schandalig is dat de jeugd van tegenwoordig niet meer nadenkt over een zwangerschap. En dat het echt niet normaal is dat ouders dit toelaten. Ik moest keihard lachen maar dat konden ze niet zo waarderen ( was toen 26 )

Als ik met mijn vriend over straat loop en de meiden worden we altijd nagekeken en er wordt over ons gepraat. Mijn vriend lijkt ook jonger dan dat hij is. Hij is 32 en wordt vaak begin 20 geschat en ik ben 28 en wordt vaak rond de 20 of nog jonger geschat.

6. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

14 aug 2006
    594
    0
    16
    Hier bijna 38 en ik word 28/29 geschat. Dat is wel fijn, na bepaalde leeftijd ;)

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Twee jaar terug kreeg ik geen wijn mee bij de gall en gall, ik was toen bijna 31. Vroeger vond ik het vreselijk, nu ben ik er blij mee. Inmiddels ben ik bijna 33 en trots op wie ik ben. Heb me kostelijk vermaakt bij de open dag bij de middelbare school. Je zag leraren kijken, is het zijn moeder of zijn zus??

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hahaha herkenbaar!
    Mijn zoon was na schooltijd aan het "chillen" op straat, ik kwam hem tegen toen ik zijn zusje ging halen zei een klasgenootje van hem "damn is dat je moeder? Zo jong!" zoon voelde zich helemaal stoer.

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik word ook altijd jonger geschat. Ik ben 27 en als i ergens zonder kinderen ben schatten ze me meestal tussen de 18 en 20, met kinderen meestal wel wat ouder. De oudste is natuurlijk al bijna 6, dus dan snappen ze wel dat ik geen 18 ben ;). Vorig jaar deed ik de deur open voor een of andere verkoper en toen werd gevraagd of mij vader of moeder thuis was.

Mijn man is overigens 39 en hij wordt juist meestal ouder geschat, eht bijna altijd denkt men dat hij mijn vader is. Als we met z'n vieren ergens zijn snappen ze ook nooit hoe het nu zit ;).

10. Imensa

Imensa Niet meer actief

Paar maanden geleden moest ik bij betalen van kratje bier mijn id kaart laten zien.

Vind mezelf er totaal niet jong uit zien.

11. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ik word ook altijd jonger geschat, niet echt handig als docente :p. Ben ook pas 21 maar als je foto's ziet lijk ik bijna hetzelfde als toen ik 14 was. Toen werd ik juist ouder geschat..
    Ben benieuwd als ik een kindje krijg of mensen zullen denken dat ik een tienermoeder ben.

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hier ook eentje die vaak ruim 5 -10 jaar jonger wordt geschat :D ben nu 34 haha

13. Marlijn83

Marlijn83 Bekend lid

24 nov 2010
    711
    0
    16
    Vrouw
    Limburg
    Ik heb dat dus ook, ik ben 31 maar word regelmatig 25 geschat. Laatst ook bij de AH, had ik Radler in mijn karretje liggen. Uhm mevrouw, wilt u zich even legitimeren? Tja, wat moet je ermee he..

14. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ik ben 25 en de meeste schatten me tussen de 16-18.. hier in de buurt zijn ze vrij gelovig, nu ik met mijn zwamgere buik loop wordt ik af en toe flink raar aangekeken.. soms vrij vervelend haha.. en met mijn vrijgezellenavond gingen we een kroegje in en hoorde je mensen zeggen nou is toch niet normaal die gaat trouwen, is net 16 ofzo!

Hopelijk lijk ik ook nog jonger als ik 40 ben :)

15. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Tijdens mijn zwangerschap vertelde een wildvreemde dat hij het zo zielig voor me vond dat ik zwanger was, want 'Nog maar 16 jaar ja dat heb je zo niet gepland he.' Ik rolde bijna van het bankje van verbazing.

16. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb precies dezelfde opmerking gehad! Echt bizar, en toen ik een zw test kocht zei de verkoopster ook nog is (ongeveer heb het niet precies onthouden:p) dat krijg je he als je niet uitkijkt:$!

Ik wordt ook heel vaak veel jonger ingeschat, ook als ik op zaterdag met mijn kind alleen in de stad loop krijg ik veel rare blikken en soms ook rare opmerkingen naar m'n hoofd (alleenstaande tienermoeder) mijn man is kok en werkt in het weekend;).

Ik heb me er inmiddels maar bij neergelegd.

Ik vind het wel weer grappig dat ze bij m'n moeder en stiefvader denken dat mijn dochter hun kind is (worden zelf ook jonger ingeschat en zijn ook vrij jong):p.

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Mijn schatten ze vaak ook nog niet ouder. Wel begint het wat te veranderen nu schatten ze me vaak rond de 35. En dat vind ik nog steeds een plus punt maar aan alles komt een einde. Schatte ze mij eerst vaak veel jonger. Die vlieger gaat de laatste tijd dus niet meer op. Maar moet zeggen ben bijna 40. Dus nu is het zeker wel leuk als ze je jonger schatten. Ook ikheb al een wat groter kind in november 14! tja dan is het wat sneller rekenen he.!

18. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.155
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Verbaas me echt dat er zoveel mensen commentaar geven op jullie :$ ("komt er van als je niet uitkijkt", dat ze tegenwoordig niet meer opletten, dat je tienermoeder bent,...)

Ten eerste: waar moeien ze zich mee?! En ten tweede, ze oordelen nog VOOR ze weten hoe het echt is! Jullie zijn allen ruim in de 20 (sommigen jonger, sommigen ouder)

Vind dat zo respectloos :$ Is er niemand die zijn mond dan opentrekt? Buiten gewoon lachen? Maar effectief zegt waar ze zich mee moeien en dat je, eender wat zij denken, wel nog steeds x jaar bent. (maar dat maakt sowieso niet uit, ze moeten sowieso niet zo oordelen, slaat echt nergens op)

Ikzelf was ook 20 toen ik zwanger was, maar nooit zo'n opmerkingen te horen gekregen (terwijl ik toen ook vaak 18 geschat werd of jonger).

Of zou dat aan verschil België - Nederland liggen? Dat ze hier minder zeggen maar vooral veel denken en het achteraf rondbazuinen "dat ze een zielige tienermoeder tegen zijn gekomen" en in Nederland al sneller hun mond open trekken?

19. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik alcohol koop moet ik m'n legitimatie laten zien...met m'n baby en dochter van 7. ;) ik ben 29.

20. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Ik ben 31 en ik moet me altijd legitimeren als ik een fles wijn wil kopen..

Deel Deze Pagina