Ineens langere cyclus na miskraam. wie nog meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sannie1981, 3 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Best dames,

Eind januari heb ik een miskraam gehad. Voor de miskraam had ik elke keer een nette cyclus van 28 dagen. Nu na de miskraam is dit 33 dagen geworden. Vind dit erg lang.

Hebben meer meiden dit en kan je er iets mee doen om die cyclus korter te krijgen.

vandaag ongi geworden en dat betekent dus weer een nieuwe ronde. de calculator geeft aan dat ik pas 6 mei weer kan testen. jeetje wat duurt dat lang zeg!!!!!

groetjes sannie

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Alsof een miskraam niet erg genoeg is, komt het heel vaak voor dat je lichaam daarna van slag is... Helaas is hier weinig aan te doen, 'de tijd geven', is echt de enige oplossing.
    Ik heb in de eerste ronde na de curretage een cyclus gehad van 30 maar deze (2e ronde erna) wordt 32 of 33 dagen. Ik bedenkt bij mezelf maar: Sommige hebben nog een véél langere cyclus en ook met een wat langere cyclus kun je prima zwanger worden.
    Daarbij zou het best kunnen dat je na deze cyclus weer regelmatig bent!
    Succes ermee :)

3. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hey,

Ten eerste is het idd héél erg vervelend dat je een mk hebt gehad. Ik heb normaal een cyclus van ongeveer 35 dagen. In de maand dat ik zwanger werd van mijn dochter (vorig jaar) was die ongeveer 32 dagen. Je kunt daar dus zwanger mee worden. Ik weet dat het heel vervelend is, ik wacht nu nl ook op eisprong/menstruatie.... was 9 maart weer voor het eerst ongesteld geworden, maar nu lijkt mn cylcus veel langer te gaan duren. Als je wilt, kun je ook gaan tempen, dan weet je zeker dat je een eisprong hebt.
    Succes en sterkte!

liefs

4. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Een vriendin van ons heeft daar ook last van gehad. Voor haar miskraam had ze een cyclus van 5 weken, na haar miskraam werden dat cyclussen van 8 weken!

Inmiddels is ze alweer 25 weken zwanger :)

Het kan dus echt wel, het is alleen wat lastiger plannen wanneer je vruchtbare dagen zijn en wanneer je je ongesteldheid kan verwachten.

5. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Hoi,

Ja een mk krijgen is heel erg, en je lichaam kan van slag zijn daarna...

Ik had voor mijn vmk vorig jaar steeds mooie cycli van 27 dagen en nu is dat ondertussen opgelopen naar 34 dagen...

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja klopt! Althans ik hoor er meerdere over en ikzelf heb het ook gehad, mijn ei kwam gewoon later....pas op dag 19, 5 dagen later dus, en mijn cyclus dus ook langer. Komt weer terug op je oude niveau daarna. Duurt ffies.

7. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Robertha; hoe gaat dat tempen precies in zijn werking?

Ik voel nm mijn eisprong niet, en aangezien ik een lange cyclus heb weet ik dus ook echt niet wanneer de eisprong is.

En hoe werken ovulatietesten precies?

gr Sannie

Deel Deze Pagina