hoi, ik heb vanaf me nod 2 weken iedere dag wat licht bloedverlies gehad en dan vooral in de ochtend.. dit varieerde van roze tot bruin en rood... na de 1e echo is het gestopt.. ik had hierbij geen krampen of buikpijn.
ja ik heb dat bij allebei mn zwangerschappen gehad... het duurde ongeveer 3 dagen maar dan niet contineu... zo af en toe kwam er weer wat roze bloedverlies... en de laatste dag werd dat een beetje bruinig... bij de eerste was ik zo.n 8 weken en bij de tweede zo'n 9 weken zwanger... ik wist toen al wel dat ik zwanger was en had bij beide ookal een echo gehad en gezien dat alles goed was... de vk zei dat het kan voorkomen en zolang je geen hevige buikkrampen hebt met veel bloedverlies er niets aan de hand is...
Ik had met 4 weken een bloeding, dacht eigenlijk ongesteld te zijn geworden. Het duurde ongeveer 5 dagen en het was helderrood en had zeker maandverband nodig. Door de aanhoudende pijn in mijn borsten heb ik na die bloeding toch een test gedaan en ik bleek inderdaad zwanger Ik kan me niet meer herinneren of ik ook krampen had, tis alweer meer dan 4 jaar geleden
hoi hier mijn antwoorden wanneer begon het (ongeveer): 7 dagen voor nod - hoe lang hield het aan: eenmalig - had je er buikpijn bij: nee, wel ongesteldheidsgevoel - was het alleen bruinig of ook helder bloedverlies: rozig slijm - was het weinig of zijn er ook vrouwen die behoorlijk wat bloedverlies hadden en dachten dat ze (te vroeg) ongesteld waren geworden, maar toch zwanger bleken te zijn: was weinig, maar dacht inderdaad dat ik te vroeg ongesteld werd, toen het maar eenmalig was , wist ik wel beter een dag erna getest en positief. spinnekop
Ik heb ook innestelbloed gehad, dacht dat ik gewoon ongesteld was, want was de dag voordat ik ongesteld moest worden. Hield een dag of 3 aan. Was het laatste half jaar heel erg wisselend ongesteld, dan weer lang (5dagen) of heel kort (3dagen) en soms heel heftig en dan weer minder heftig. Dus heb e rniet bij stil gestaan dat ik zwanger zou kunnen zijn, want slik al 10 jaar de pil. Pas nadat ik de volgende maand niet ongesteld werd heb ik een test gedaan en die was positief. Toen ik echo had om te kijken hoever ik zwanger was, bleek dat ik dus die keer ook al zwanger was en dat het dus innestelbloef geweest is. xxx