man burn out/overspannen, conflict werkgever, hoe mijzelf onder controle houden?

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

ik heb eerder deze week een topic geopend voor een lastige brief, bedankt voor jullie hulp!

Nu is het zo mijn man zit ziek thuis, ligt in conflict met zijn werkgever, die erkent zijn ziek zijn niet. Nou heb ik alles formeel ingedekt door middel van een brief e.d.

Nu werk ik zelf 40 uur, studeer hbo in de avond en begin aardig 'op' te raken. Ik heb mijn studie even aan de kant gelegd, want sinds dit conflict ( nu vanaf vrijdag) bezig om financieen te regelen mochten er een zaak komen.....nu ga ik natuurlijk van het ergste uit maar ze zijn meestal iets meer begripvol als je het van te voren aan kunt geven...

Ik zit s avonds nu doodmoe op de bank, nergens zin in en ben hyper ( voel warm aan) gewoon omdat ik veel moet regelen. mijn man is op dit moment niet in staat om alles op de juiste manier te regelen..... hoe houd ik zelf nu het hoofd boven water?

Jaren terug heb ik zelf een depressie gehad, waar ik gelukkig uit ben gekomen maar hoe kan ik nu voorkomen dat ik zelf weer terugval? Ik heb een super leuke baan die ik niet wil verliezen..

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    zijn jullie lid van een vakbond?

wat vreselijk zeg...
    heel veel sterkte voor jullie beiden!
    pas goed op jezelf!

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja lid van e.d. het gaat me nu meer om mij, ik zoek manieren om te ontspannen want dat lukt niet echt..

4. Dana

Dana Niet meer actief

ontspannen is echt heel moeilijk als je zo slecht in je vel zit, is er iets dat je echt leuk vindt aan sport, tv series of muziek of hobby? probeer daar meer tijd voor vrij te maken, ga regelmatig even uit de "negatieve sfeer" in huis en plan een dag met vriendinnen of iets dergelijks.

veel sterkte!

5. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik vind het zo sneu voor jullie! Zijn jullie nog bij de huisarts geweest?

Deel Deze Pagina