Nog steeds zitten mijn man en ik niet op 1 lijn qua naam... Dus zijn we weer benieuwd naar jullie mening Emma en Vieve Emma en Soof Emma en Femm Emma en Gwen Of jullie nog een top combi in de aanbieding?
Emma en Vieve gestemd. Ik vind de naam Vieve het mooist. Combi niet heel geweldig, maar ik vind geen combinatie echt mooi.
Vieve Femm vind ik leuk maar 'emm' stoort me doordat het ook in emma zit. Soof vind ik raar, sofie/sophie wel leuk! Gwen niet echt een mening over
Vind alle combi s niet echt geweldig....Dan toch Vieve. Emma en Sofia wel weer prachtig. Soof...? echt verschrikkelijk. Ik las sloof.....
Klopt mij dochtje van bijna 1 jaar heet Emma. Nu kwam mijn man gisteravond met Emma en Kate. Maar kan de poll niet meer aanpassen
Ik vind Kate een mooie naam. Heb hier wel eens gelezen dat het men aan een bouwkeet doet denken maar ik heb dat niet. Voor mij gewoon een naam. Ik vind femm erg leuk! Ook bij Emma. De andere namen zijn minder mijn smaak. Heb je al aan Moon gedacht?
Emma en Femm zou ik voor gaan. Vieve vind ik ook mooi! Bij Soof moet ik altijd denken aan 'antroposoof'....
Vieve. Mooiste naam en mooiste combi. Kate vind ik niets. Soof klinkt als afkorting van Sophie, geen complete eigen naam. Femm idem, een afkorting van Femke en die 2e M voegt niets toe. Gwen is niet mijn smaak en naast Emma klinkt het ook niet mooi.
Dit. Ook mooi: Emma en Roos Emma en Hasse Emma en Linde Emma en Lise Emma en Rosalie Emma en Isabelle Emma en Mare
Kate! Of Liv of Liz vind ik stoer bij Emma (als je stoer zou willen hihi). De opties in de poll vind ik minder in vergelijking bij Kate. Andere leuke namen naast Kate, Liv en Liz bij Emma: Roos, Iris, Renée, Marit, Marlou, Suzanne, Josien, Joy, Fiene, Amy.
Van de namen die je noemt vind ik Vieve de mooiste, hoewel niet geweldig. De combinatie vind ik zelf minder belangrijk, het klinkt vanzelf wel goed als je eraan gewend bent. Opties: Sanne Laurie Lieke Roos Femke Lotte Sara(h) Julia Lieze/Lize/Lise Diede Tessel Lente Suze
Ik vind de naam Vieve prachtig, maar de combi met Emma niet mooi. Zou dan toch voor Sophia/Sophie of Kate gaan. Vind dat een veel mooiere combinatie.