Wij verwachten in augustus onze 2e dochter. Onze eerste hebben we doopnamen gegeven naat de oma's. En nu vinden we het leuk om onze tweede dochter ook te vernoemen. Voornaam wordt Anna. Alleen zijn de opa namen niet heel spetterend: gerard en Albert. Welke variant vinden jullie de beste? Anna Gerarda Albertina Anna geraldine albertine Anna gerarda albertine Anna Geraldine albertina
Denk ook eens aan Albine in plaats van Albertine. Een oude Franse naam. Verder voor de onderste optie gekozen. Dus 1x op e en 1x op a eindigend. En dit vond ik de mooiste combi.
Eerste of laatste. Geraldine is mooier dan Gerarda, maar ik vind bij de eerste mooi dat alles eindigt op a. Dan klinkt het namelijk zo lekker als je het uitspreekt.
Geraldine en Albertine vind ik het mooist, dus ik zou kiezen voor - Anna Geraldine Albertine (mooiste namen) of - Anna Geraldine Albertina (dat klinkt wat lekkerder) Wel met hoofdletters he?
Ik heb gestemd op Anna Geraldine Albertine. Vooral omdat ik dat wat jonger vind klinken dan de varianten met de -a op het einde.