Ben bij CZ verzekerd en in September geopereerd. Heb trouwens een l.ower body lift gehad geen buikwand correctie.
Ik ben de eerste keer afgevallen met shakes; veel huid over, doffe huid, haaruitval e.d. ramp! (alles ook weer eraan natuurlijk) tweede keer gewoon langzaam en met sporten (ik denk anderhalf a 2 jaar ofzo over gedaan), niets geen vel over, gezonde huid e.d. en al die tijd eraf en zelfs een zwangerschap overleefd (nou goed 5 kilo extra maar doe er verder ook geen moeite voor haha) Ik ging van 115 naar 85 (en heb zelfs ooit 125 kilo gewogen en gigantische buiken in mijn zwangerschap, laatste zwangerschap viel het mee) ja m'n buikvel kan wat strakker maar hij hangt niet..
Wauw dames! Ik ben echt geïnspireerd geraakt door jullie. Voordat ik zwanger werd woog ik 60 kg (ik voelde me al zo'n 5 kilo te zwaar toen) Daarna werd ik zwanger en kwam ik in totaal 40 kilo aan. Nu ben ik na de bevalling 'automatisch' 15 kilo afgevallen. Ik ben 1,67 en weeg nu 85 kilo. Ik heb het gevoel dat ik nooooit 25 kilo af kan vallen. Woog ik maar weer 60 kilo
Ik ben ook 1.67 en ik woog ooit 60 kg. Vervolgens kwam ik 31 kilo aan en inmiddels 27 kilo kwijt. Ja het kan!! Het kost wat moeite, maar dan heb je ook wat
Kijk, dit hoop ik dus ook! Val ook niet snel af en het gaat om ongeveer dezelfde getalletjes dus ik hoop echt dat het vel niet echt gaat hangen. Superstrak hoeft echt niet (ook nooit geweest) maar als het maar niet overdreven hangt en gewoon nog binnen m'n onderbroek past!
Wauw! Wat goed van je!! Je bent mijn 'duwtje'. Ik ga er gelijk mee beginnen vanaf vandaag. Ik voel me zo onverzorgd, slonzig en dik. M'n vriend liet laatst ook vallen dat ik had beloofd me niet te laten verslonzen Hoe lang heb je er over gedaan als ik vragen mag? Had je ook huidoverschot? Ik ben van plan om alle koolhydraten te schrappen en elke dag een uurtje te cardio fitness te gaan doen.
Mijn borsten zijn niet erg mooi en heb bij mijn buik wel een flapje. In bikini loop ik liever niet meer, maar in een tankini ziet het er allemaal best goed uit. Ik heb er ongeveer een jaar over gedaan. Ik heb ook koolhydraten geschrapt met uitzondering van fruit en 2x per week had ik mijn 'zondig-momentje'. Verder 3x per week hardlopen en 2x per week (power)yoga. Ik blijf op gewicht door te blijven sporten en eet één keer per dag koolhydraten in de vorm van bijv. volkorenpasta of aardappelen.
Oh dat heb je heel netjes gedaan! Snel ook. Ik weet dat ik ook nooit meer een platte buik krijg, maar aangezien ik toch een tijgervel op m'n buik heb maakt het niet zo veel uit. Ik zit nu echt met stevige armen (wat heb ik daar altijd een hekel aan gehad zeg haha!) en een dikke buik. Goddank bestaat er lycra en stretch Ik ga mezelf vanaf vandaag echt naar de sportschool slepen en langzaam beginnen met powerwalken en dat dan opvoeren. Dat op gewicht blijven is een kwelling he?
Ik sta nu inmiddels op -35 kilo, nog een paar kilo en dan vind ik het prima. Ik ben zelf altijd al flink geweest en altijd wel een slap velletje gehad. Mijn buik was eerst 2 rollen, nu inmiddels 1 rol nog, die ga ik ook niet weg krijgen, vind dat ook wel prima. Zo'n figuur als Doutzen zal ik nooit krijgen, wil ik ook niet. Oh ja, en mijnn borsten zijn gaan hangen, maar zijn wel 2 cupmaten kleiner gelukkig. Ik heb me er bij neergelegd en ben rete trots dat ik op eigen kracht zover ben gekomen. Ik stoor me niet aan mijn lijf, als een ander dat wel doet, kijken ze maar lekker niet naar me
You go girl! -35 is heeeel mooi! Ik ben 10 jaar geleden genezen van anorexia. Dat dik zijn zat echt in mijn kop. Ik wou dat ik mezelf toen mooi vond. Ik vond mezelf met 49 kilo een koe. Ik kreeg, toen ik eindelijk 54 kg woog, weleens van m'n toenmalige bazin weleens te horen dat ik wel wat af mocht vallen en dat veel moest fitnessen Ze had geen idee wat dat met me deed en waartegen ik had gevochten. Heel cliché, maar het gaat echt om wat jij van jezelf vindt en of je een realistische kijk hebt, en dat heb je. Lekker in je vel zitten is echt alles.
Met behulp van een GBP bijna 60 kilo kwijt.Mijn buik is dramatisch, ik heb het er echt moeilijk mee,door mijn buik heb ik 1 of 2 kledingmaten groter nodig dan de rest van mijn lichaam. Door de goede kleding te dragen weet ik het goed te verbergen maar zeker net nu ik een leuke man heb leren kennen ben ik er zoooooooo onzeker over
Het is, om heel eerlijk te zijn, pas sinds kort dat ik zo over mijn lijf kan praten. Kreeg altijd te horen "oeh, buikje inhouden" of " je moet je buikspieren trainen, dat is mooier".. dit zei mijn moeder altijd, alsof het nooit genoeg was als ik afgevallen was. Gister had ik sinds jaren een kort zwart rokje aan en ik voelde me gewoon sexy kun je nagaan, ben ik 32 jaar, getrouwd en heb een kind en ben nu pas tevreden met mijn lijf das t belangrijkste, dat je zelf maar tevreden bent.
Mijn moeder heeft ook altijd commentaar gehad mbt mijn figuur. Nu ben ik op dit moment ook echt veel te zwaar maar ze maakte idd ook vaak opmerkingen toen ik eigenlijk best normaal was. Alsof het idd nooit helemaal goed was, ook echt niet goed geweest voor mijn zelfvertrouwen achteraf. Als ik 1 ding toch zeker weet is dat ik nooit maar dan ook nooit dit soort opmerkingen tegen mijn eigen dochter (of zoon) zal maken. Maar waarschijnlijk ook niet nodig want het zijn allebei 2 magere sprieten, net als hun vader.
Idd, ik heb ook nooit een goed zelfbeeld gehad, mede door deze opmerkingen. Ik kom van 127 kilo af,maar ben zelf vrij lang (1.80 m) als ik 80 kilo zou wegen, zou dat er, in mijn ogen, niet uit zien, bij mezelf dan he. Ben nooit slank geweest, alleen mijn benen zijn slank, bovenlijf is het probleem gebied bij mij. Maar goed, daar heb ik nu vrede mee. Ik zou ook nooit en te nimmer mijn zoon zulke opmerkingen naar zijn hoofd gooien, omdat ik weet wat voor zelfbeeld hij gaat krijgen
Bij mij zijn ook de buitenkant van mijn benen gedaan, mijn billen opgehezen en mijn buik dus gedaan. Er is 4.2 kilo overschot weg gehaald.
Heel herkenbaar, ik heb dezelfde lengte en kom ook van 128 kgs af!! (gewicht 3 maanden na bevalling dochter). Inmiddels ruim 10 eraf en wil ergens rond de 85-90 eindigen. Ben ik "dik" tevreden mee maar mijn moeder zou dan bv zeggen: "wel jammer dat je dan op je heupen nog een vetrolletje hebt zitten." Echt........ik zal NOOIT zoiets tegen mijn kinderen zeggen........
Bedankt voor je antwoord dan blijf ik gewoon maar zitten waar ik zit en kijk wel als de gbp is gedaan en ik zoveel ben afgevallen als nodig is dan weet ik ook of het nodig is, maar wel fijn dat je groen licht heb gekregen om dat te laten doen het is toch een hoop gewicht dat je onnodig mee sleep.
wow! 75 kilo is gewoon een heel mensengewicht! respect! Ik denk ook wat imensa zegt als je echt zoveel gewicht en omvang kwijt bent, dat je er wel wat overschot aan moet overhouden. (al ben jij denk ik een van de weinigen die geluk daarmee heeft gehad)
Ik liep voor m'n zwangerschap altijd op torenhoge pumps of enkellaarsjes icm met een jurkje of rokje of skinny jeans. Nu...? Ik heb alleen maar lycra en leggings aan. Ik heb het gevoel dat ik zo blijf voor de rest van m'n leven. Ik ben echt doodongelukkig met m'n figuur nu. Ik weeg gewoon 85 kilo en loop het liefst op uggs of flip flops Ik heb door die 40 extra zwangerschapskilo's nu een slijmbeursontsteking overgehouden aan m'n linkerheup. Ik denk door de zware bi die ik toen had. Maar thnx meiden, ik ben echt geïnspireerd geraakt door jullie