Wie veel afgevallen (+30 kilo) en wat deed dat met je huid?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kitty07, 28 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

hihi hier ook 183 cm en vind hier 80-85 helemaal prima (maar dan wel met sportief figuur erbij dus niet slap) ik heb 125 kilo gewogen dat was ook niets maar ben hier happy mee, maatje 42 ongeveer.. (misschien nog 1 maatje kleiner is handig dan zit ik net wat vaker in het juiste gebied qua leuke kleding)

2. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Ik had maat 52/54, inmiddels zijn sommige broeken maat 44 me te groot. Qua bovenkleding heb ik nu 46/48, ik zou de bovenkleding eiegnlijk nog een maatje kleiner willen, maar is geen must. Ik vind het nu al heerlijk om niet direct naar de grootste maat te moeten zoeken. Er is een wereld voor me open gegaan :)

3. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    respect dames!! en hoe hebben jullie dit allemaal gedaan? ik wil al wel 10 jaar afvallen, maar elke keer val ik terug in het oude slechte patroon! :(
    ben op dit moment 105 kg, maar zou graag 75 kg willen zijn.
    ik heb gewoon een eetpatroon nodig, en dan niet elke dag hetzelfde zoals de diëtiste voorschrijft. iemand tips voor mij?

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Weight watchers heb ik gedaan en zo een beter en gezonder eetpatroon zelf gevormd en keuzes leren maken.

De diëtiste liet me vaak te weinig eten waardoor ik stil ging staan met ww. geen last van als je dat GOED doet werkt het altijd perfect!

5. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ik ben sinds mijn zwaarst -55 kilo kwijt. Ik had verwacht trots te zijn op mezelf, maar niets is minder waar. Ben onwijs kritisch.

Ik ben net klaar met de ramadan, ga nu mijn dagen die ik gemist heb (menstruatie) inhalen en daarna begin ik weer met wat goed voor mij werkt. En insanity 60 days wil ik opnieuw gaan doen.

Mijn huid trekt netjes terug bij mijn buik, maar ik ben er nog niet. Dus ben benieuwd naar het eind product haha. Mijn armen zijn iet wat slapjes aan de bovenkant. Imensa als je dit leest; heb jij daar tips voor? Ik draag tijdens mijn trainingen veel mijn eigen gewicht. Ik had eerst altijd een bepaalde mening over met gewichten trainen voor vrouwen, maar dat was pure onwetendheid en ben ik wel van terug gekomen.

Alleen is het financieel nu geen optie dingen aan te schaffen of naar de sportschool te gaan omdat ik andere prioriteiten heb. Dus bepaalde oefeningen die je mij kan aanraden? Om het wat strakker te trainen los van insanity.

Hebben jullie dat ook, dat je je niet beseft wat je bereikt hebt?
    Ik ben dit gewicht kwijt geraakt op eigen krachten. Ik ben oktober 2013 begonnen en sindsdien -45 kilo, die andere 10 had ik er al afgewerkt tussen mijn zwangerschappen in. Maar alsnog ben ik niet tevreden over mijn lichaam, meer kritisch haha. Vrouwen! Ik ben wel blij gewicht kwijt te zijn, en eindelijk in de buurt te komen van een gezond bmi (nog 8 kilo!!). Maar mensen kinderen haha gewoon nog niet blij terwijl toen ik 135 kilo woog, ik altijd dacht; als ik maar weer onder die 100 kom. Nu ben ik daar ver onder, nog niet blij. Je lichaam veranderen is 1 ding, maar je zelfbeeld veranderen is stukken pittiger.

6. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Beingmommy; geef het de tijd, je bent nog geen jaar bezig, op de weegschaal val je sneller af dan in je hoofd zeg ik altijd, kan wel 1-2 jaar duren voordat je mentaal net zo ver bent, vandaar dat langzaam afvallen ook beter is, niet alleen voor je lijf maar ook mentaal gezien..

7. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    het verschilt zo erg, ik ben "maar" 24 kilo kwijt en heb nergens last van en mn zussen zijn "maar" rond de 15 kilo kwijt en hebben allebei hangvel rond hun navel.. dus het heeft niet eens alleen te maken met heel veel gewicht kwijtraken maar ook aanleg!

8. Esselte

Esselte Niet meer actief

Wauw top hoor!! Maar die correctiehempjes.. dat zweet toch gigantisch in de zomer ;)

9. Esselte

Esselte Niet meer actief

zowiezo waaar! Maar wees trots op jezelf! Dat mag je zeker zijn!

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Wauw! Op eigen kracht, super...
    Ik snap je helemaal.. Toen ik dikker was was ik natuurlijk niet happy met mezelf maar had meer een gevoel van "so be it". Nu ik ben afgevallen kijk ik meer kritisch naar mezelf dan ooit.. Mn hang armen, mn hang benen.. mn flubbertjes op mn buik.... Verschrikkelijk :O Net of ik nooit tevreden ben of zal zijn met het verschil.

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

misschien is dit wel een optie voor je.

11-delig Fitness Elastiek kopen

alleen zou ik ze hier bestellen kun je ze voor een prikkie krijgen

Set Fitness Tubes Fitness en sport — VeilingActies.nl

Goedkoop en kun je thuis doen.

12. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Dat aanpassen van je zelfbeeld is voor mij ook het pittigste geweest van het hele traject, heel herkenbaar.

Ik ben van 115 kilo (1.84cm) naar iets boven de 80 gegaan, bijna 35 kilo afgevallen dus.
    Heb ik in totaal bijna 2 jaar overgedaan. Vel valt alles mee, alleen mijn buik is een puinhoop, die vind ik echt niet mooi.
    Ik ben pas gaan sporten toen ik de meeste kilo's al verloren was en toch verandert dat mijn lichaam nog steeds.

Ik ben nu al meer dan een jaar mooi op gewicht dus het vertrouwen dat ik zo ga blijven, groeit en groeit. En kan zeggen dat ik nu ook steeds meer plezier begin te krijgen in dit lichaam en dat mijn zelfbeeld zich langzaam aan het bijstellen is.
    Kleding kopen vind ik nog steeds moeilijk, kan ineens alle winkels binnen lopen maar wat staat me nu eigenlijk mooi?? Blijft zo makkelijk hangen in groot kopen en verbergen terwijl dat niet meer hoeft.

Ik heb het ook op eigen kracht gedaan en iedereen om me heen is zo trots, behalve ikzelf ;)

13. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Hier hetzelfde Monique27, heb t ook zelf op eigen kracht gedaan. Ben gaan hardlopen toen ik bijna 100 kilo woog, toen was er al 25 kilo af. Helaas al een tijdje niet kunnen doen, ivm ontbreken van oppas, maar hoop binnenkort weer te kunnen gaan hardlopen, vond het heerlijk.
    kleding halen vind ik ook nog steeds lastig, ookal ben ik geen slanke den, ik ben zo gewend om naar de grote maten afdeling te lopen en nu ineens hoef dat niet meer.
    Vandeweek bij Zeeman een rokje maat 46 gekocht, in de veronderstelling dat deze wel klein zou vallen. Niet dus, als ik zwanger zou zijn, zou ik het nog makkelijk passen. Had het rokje voor me gehouden maar echt nog een vertekend beeld van mijn figuur blijkbaar:)

14. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Dank je wel voor jullie reacties dames! Ik ben gaan trainen en heb mijn voedingspatroon omgegooid meer niet. Ik ben in mijn ogen echt niet ineens drastisch veranderd van levensstijl met dit als gevolg, gewoon meer bewust en meer gaan bewegen met als gevolg dat ik gewicht kwijt ben geraakt. Volgens mij niet super snel?
    Heb er wel hard voor gewerkt, dat wel. Maar niet als in onmogelijk en te snel haha.

Dank je wel Imensa ik ga even kijken naar je link.

15. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Voor m'n laatste zw was ik 40 kilo afgevallen en ik had idd ook huid wat hing :(

Nu drie en halve week geleden bevallen en zal opnieuw die kilo's moeten kwijtraken.

Ik denk dat ik er serieus voor ga sparen..

Deel Deze Pagina