Kan dit? Ik zie wel is vlees, wat bijv op de 9e staat en dan is het de 8e. Dacht dat ik hier wel eens gelezen had dat mensen dit doen.
Ja dat doen we hier wel eens.. Lijkt me dat dit nog eventjes moet kunnen. Ik zou het alleen geen weken invriezen
Ja dat is dan ook de bedoeling, dezelfde week opeten. De supermarkt waar ik kom prijst het vaak voor 50% af de dag ervoor, ik dacht dat scheelt wel.
Zelfs op de laatste dag nog, maar dan moet je m wel meteen bij thuiskomst in de vriezer doen. En in de vriezer is het dan nog 3 maanden houdbaar.
Oh ik doe het eigenlijk nooit. Als ik het die dag dan niet eet, dan maak ik het wel vast klaar (bakken) en bewaar het in de koelkast voor de volgende dag.
dames kan makkelijk ik ben al jaren slager.. de regel geld orgaanvlees maximaal 3maanden, kip maximaal 4 maanden en de rest mag je met een gerust hart een half jaar laten liggen hoor als het goed verpakt is want er mag geen vriesbrand in komen.
hier doe ik dat al jaren. ben nogal een vrek denk ik hoor maar ik struin na mn werk vaak even de supermarkt af naar die kortingsstickers op het vlees, dat gaat per 2 verpakt de vriezer in dan gebruiken we het binnen een week tot een aantal maanden. ik ga echt niet het volle pond betalen voor vlees.