JOEPIE! Vanochtend de uitslagen gehoord in het ziekenhuis. ALLES IS GOED! Bij mijn lief: twee goede sperma tests met meer dan voldoende productie, goede cellen die nog bewegen ook! Bij mij: bloedbeeld en hormonen helemaal in orde. Bij het onderzoek was alleen de test voor endometriose niet uitgevoerd (foutje van het lab of van de gyn). Maar de gyn verwachte niet dat daar iets negatiefs uit zou komen. Ook het uitstrijkje voor chlamidia was mislukt :-s Daar begreep de gyn helemaal niets van. Ook die moet dus over. Maar ook daarvan verwachte hij geen rare dingen. Dus, alles werk, zwemt, springt naar behoren! Vervolg is nu een samenlevingstest en daarna HSG. Volgens de gyn kon dit niet allebei in dezelfde cyclus dus nog twee rondes en dan zijn we 'klaar'. En dan vervolgstappen afspreken afhankelijk van de uitkomsten. Vriendje was enorm opgelucht. Had echt een enorm zeker gevoel na deze uitslagen. Volgens zijn onvolgbare logica hebben we elke volgende ronde meer kans dat het raak zal zijn :-s Ach ik ben gewoon blij dat hij zo positef is. Ik zelf had deze uitslagen wel een beetje verwacht. Dus niet super gerust gesteld, maar wel het gevoel dat we weer een hobbel hebben genomen en ongeschonden aan de overkant zijn aangekomen. Op naar de volgende...
Gelukkig, zal een hele opluchting zijn! Bij ons zitten deze onderzoeken er waarschijnlijk ook aan te komen dus ik weet een beetje hoe je je voelt. Nu wachten op dat ene goede moment dat het lukt! Succes!
wow wat goed fijn zeg dat de uitslagen goed zijn en nu maar hopen dat je snel zwanger bent succes meid
Fijn zeg, deze uitslagen! Nou super veel succes met zwanger worden! Ik hoop dat het gauw raak is! Elmo
dat is mooi nieuws meid ben blij voor jullie dat dat allemaal goed zit... dan nu maar hopen dat er zich 1tje een weg naar boven weet te banen en dat we binnenkort mogen lezen dat het raak is... succes gr.smoekie
hoi hoi! Fijn zeg dat alle uitslagen goed zijn! Ik hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn! Veel succes verder!