Dames, wij zouden over 3 weken een midweek weg gaan naar een waddeneiland. Dit hebben we geboekt via vakantieveilingen al in november of zo. Lekker met onze dochter in een appartement. Nu belde vandaag de aanbieder op dat we niet kunnen komen omdat ze dan in een verbouwing zitten. Nu 'mogen' we een anderHOTEL in nederland uitkiezen om die dagen te verblijven. Uitstellen kon niet omdat de voucher dan afloopt. nu kunnen we dus niet op een waddeneiland terecht en niet in een appartement. We willen met de kleine echt niet in een hoterkamer ... Hebben zij het recht ons op een hele andere lokatie te plaatsen in een hele andere accomodatie?? moeten wij dit accepteren???
Dat zal afhankelijk zijn van de kleine lettertjes lijkt me. Je wil liever je geld terug dan naar een andere accomodatie? Ik zou dan even contact opnemen met vakantieveilingen zelf, ze zijn er bij Kassa/Radar bij aangesproken dat ze beter moeten bemiddelen voor de kopers.
Staat dat niet in de voorwaarden? Wat er gebeurt als ze hun afspraak niet na kunnen komen, en of dat jullie daar bezwaar tegen mogen/kunnen maken? Succes, klinkt niet leuk!!! Liefs,
Bedankt voor je reactie. Eigenlijk wil ik mijn geld ook niet terug.. Ja evt. wel het geld wat het officieel kost zodat we een andere keer kunnen gaan. Voor het bedrag dat wij betaald hebben kunnen we zo niet nog een keer boeken. Het liefst zou ik na de verbouwing alsnog naar die accomodatie gaan..
Je kan volgens mij het geld terugvragen wat je betaald hebt. Misschien kan je aangeven dat je ermee akkoord gaat om na de verbouwing daar te verblijven wie weet doen ze het. sterkte, laat even weten hoe het loopt
Kan je niet navragen of je het een paar weken uit mag stellen? ondanks dat de voucher dan verlopen is
Je zou idd kunnen vragen de termijn te verlengen. Maar ik vind persoonlijk het aanbod naar een hotel een erg nette optie. Waarom zie je dat niet zitten? Misschien kan je je geld terug vragen, maar of dat hangt af van de kleine lettertjes. Maar alleen het geld wat je zelf hebt betaald, natuurlijk niet wat de waarde geweest zou zijn als je het zelf had geboekt, maar het geld waarvoor je de bon bij vakantieveiling hebt gekocht maar dat lijkt me logisch.
Bedankt voor jullie reacties. We hadden juist voor een appartement gekozen omdat een hotelkamer niet handig is met dochter van anderhalf. Zij slaapt nog 3 uur per dag en een lange nacht. Dat zou betekenen dat wij heel stil op de kamer moeten zitten als ze slaapt. Ook kun je op een hotelkamer niet koken natuurlijk en 4 dagen buiten de deur moeten eten met kleine zien we niet zitten. Andere appartementen bieden ze niet aan en daarbij wilden we graag naar ameland.. Morgen word ik teruggebeld en ik ga inderdaad maar proberen de termijn te verlengen zodat we later kunnen gaan. Vind het ook vreemd dat ze dit pas 3 weken vtv weten!
ik zou ook even een mailtje sturen naar vakantieveilingen sturen, je hebt geboekt voor een appartement op Ameland, en niet voor ergens anders in nederland,
Ik zou er op aansturen dat ze die voucher dan maar verlengen. Die verbouwing is niet jouw probleem. Begrijp dat je niet in een hotel wilt zitten met een kleintje die zoveel slaapt. Dat schiet echt niet op. En anders, tsjah, dan toch maar het geld terug wat je er voor hebt betaald.
Ik vind het belachelijk! En dat ze gingen verbouwen wisten ze toch ook wel eerder als 3 weken van te voren lijkt me. Nee, ik zou ook niet akkoord gaan. Hopelijk werkt de organisatie een beetje mee..
Met andere woorden jagen ze je op extra kosten omdat je dan elke keer uit eten "moet" en anders gewoon zelf kan koken. En snap ook wel dat met een kleintje een hotelkamer niet echt ideaal is. Zou ook vragen of je na de verbouwing dan kunt komen.
Lijkt me namelijk ook inderdaad dat ze dit al langer weten, en dan hadden ze geen biedingen moeten doen bij vakantie veilingen. Of niet voor die periode, alleen daarvoor of daarna.
Als je geen kinderen hebt is dat geen probleem, een hotelkamer, maar ik vind dat altijd helemaal niks, met kleine kinderen in een hotelkamer.
Ik word vanmiddag teruggebeld en ga er inderdaad voor later te mogen gaan (desnoods september pas) en als dat niet mogelijk is wil ik mijn geld terug. Ben benieuwd hoe ze hiermee omgaan
Wij hebben 3 kinderen en het wel altijd gedaan vandaar mijn vraag. Soms zie je vooral beren op de weg maar valt het uiteindelijk mee.
@twinkle star, het zou natuurlijk wel kunnen maar wij hebben er niet voor gekozen. Wij vinden het een groot nadeel dat we overdag 3 uur stil op de kamer moeten zitten en savonds na 7 uur. Dat had in een appartement niet gehoeven omdat je een aparte slaapkamer hebt.En een babyfoon aan en zelf beneden gaan zitten doe ik niet.. En het niet kunnen koken zien we ook als een groot nadeel. Zonder kind was het uiteraard geen probleem geweest..