Weten jullie hoe je het scherm van Angry Birds kleiner kan maken zodat je de vogels en de varkens tegelijk in beeld hebt??? Ik heb een Sony Ericson X10 Mini Pro ( Touchscreen)
Bij mijn Iphone moet je 2 vingers op het scherm brengen, dus bijvoorbeeld je duim en wijsvinger, en dan die naar elkaar toe trekken, zodat ze tegen elkaar aan komen. Dan zoomt ie bij mij uit. Haha, succes, ik heb 'm eergister uitgespeeld (op 2 gouden eieren na, want dan moest je bij alle levels 3 sterren halen, en dat vind ik minder leuk) Edit; ik lees net dat je met jouw telefoon niet kunt uitzoomen in het spel.. Jammer!
Geldt niet meer, zie vorige post Ohw, ik heb even voor je opgezocht, misschien dat dat werkt. Je vinger een tijdje op het scherm gedrukt houden, dan komt er links een + en een - te staan (weet niet of dat ook bij AB werkt).
tnx ik heb het geprobeerd met mijn vingers, bijiemand anders moest dat ook zo maar op die telefoon (HTC) kon ik het wel af en toe haha ach dan maar zo verder spelen en heen en weer gaan tussen de beelden Je hebt m uitgespeeld,wat goed haha