Is er iemand van jullie actief op trouwforum.nl ?? Ik heb mij afgelopen maandag geregistreerd maar ik krijg maar geen validatie email binnen.. Op mijn mailtjes krijg ik geen reactie, zou er iemand een PB berichtje naar een modje of admin kunnen sturen voor mij? Mijn username is ChantalP84...
Heb je al geprobeerd om gewoon in te loggen? Weet dat ik 3 jaar geleden ook zat te wachten op een mailtje, deze heb ik nooit gehad maar kon na een tijdje wel inloggen.
Heb ik gelijk even geprobeerd, maar hij herkent mijn accountgegevens niet. Ik heb me weer geprobeerd opnieuw aan te melden en krijg dat dit bericht. ------------------ Dank je 00wendy00. Je registratie is ingestuurd. De forum administrator heeft er voor gekozen om validatie per e-mail verplicht te stellen. Binnen 10 minuten (meestal direct) zul je een e-mail ontvangen met instructies voor de volgende stap van je registratie. Geen zorgen, het duurt niet lang voor je kunt posten De mail is gestuurd naar (even weggehaald). ------------------------------- Direct een mail is het in ieder geval niet. En bij de andere keren kreeg ik de mail helemaal niets. Ben dus weer benieuwd.....ik zou het wel leuk vinden.
Hier afgelopen maandag al geregistreerd en gisteren nogmaals 2x maar ook ik krijg geen mailtje binnen. Volgens mij gaat het daar niet helemaal zoals het moet gaan. Ik kan ook niks posten want dan geeft het systeem aan dat ik daar geen rechten voor heb ofzo... Heel vreemd...
Ikke ook daar lid heb je wel het e-mail adres goed ingevuld? Ik had per ongeluk @hotmail.nl gedaan en toen kreeg ik de mail dus niet.
Ja, ik heb het al 2x geprobeerd met 2 verschillende email adressen. Ik denk dat het een probleem bij hun zit aangezien ik op beide emailadressen niks binnen krijg. Wel kwam ik ook een topic tegen waarin ook gesproken wordt over hetzelfde probleem. Het blijkt dus daar ook wel bekend te zijn.. Admins of modjes moeten handmatig iets doen, het lastige alleen is dat ik er geen contact mee kan krijgen omdat ik geen rechten heb.
Heb zojuist daar even een topic over geopend. Er gaat daar echt iets niet goed geloof ik. Als ik kijk bij gebruikers lijkt het alsof de laatste in september is toegelaten. Lijkt me niet de bedoeling.
Kunnen jullie wel de antwoorden lezen in het topic daar bij Feedback? Anders zal ik straks even wat kopieren.
Het feedbackforum is volgens mij openbaar, ik weet in elk geval dat er iets technisch aan de hand is dat de huidige admins niet kunnen fixen (voor hen ook erg frustrerend) en dat ze er mee bezig zijn.
@ 1982, ja, ik kan alles wel lezen gelukkig, maar het is natuurlijk ook wel erg leuk zelf eens iets te kunnen posten. @allemaal, Zit erover te denken misschien zelf een forum te gaan starten over trouwen. Eentje die werkt zonder validatiemailtjes
hahaha, maakt niet uit Ik denk dat ik er toch maar eens aan ga beginnen. Als ik goed lees in het feedback topic is dit probleem niet iets wat op trouwforum snel gaat veranderen aangezien diegene die erover gaat niet meer reageert op emailtjes ofzo.