bureaublad zit vast..

Discussion in 'De lounge' started by Oek oek, Nov 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    :DJa das wel zo handig natuurlijk maar ik bedoel het bureaublad van mn laptop..
    Heb de laptop al opnieuw opgestart maar kan niks aanklikken op het bureaublad.. Er gebeurt gewoon helemaal niks...
    Kan internet ed alleen opstarten via start en niks met het icoontje (en ook geen foto's ed openen die op het bureaublad staan)
    Iemand enig idee of dit aan een instelling ligt of het ding gewoon stuk is? (is net nieuw..)

2. gimena

gimena Niet meer actief

denk dat je beter er mee terug kan gaan.

3. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

Aug 21, 2008
    3,438
    6
    38
    Female
    Almere
    Als je een nieuwe snelkoppeling maakt (via de verkenner bijvoorbeeld) doet die het dan ook niet?

4. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

Aug 23, 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Ja, heb ik ook gehad een paar jaar terug. Net een nieuwe laptop (5.5 week oud) en deed niets meer. Ik ben teruggegaan naar de winkel en ze zouden deze eerst opsturen en met een week zou ik de computer terug hebben. Nou prima dacht ik.
    Dus ik een week later terug naar de winkel, maar mijn laptop was nog niet terug :x:x:x
    na veel zeuren en 3 weken zonder laptop heb ik een nieuwe computer geeist.......... en gekregen.... :D:D:D
    Weet dus niet wat er mee was, maar kon er ook niets mee beginnen dus ik zou terug naar de winkel gaan als ik jou was..

5. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    Nieuwe snelkoppeling maken lukt ook niet.. Kan niks aanklikken..
    Ermee terug gaan dus...
    Beetje jammer; heb em bij de wehkamp besteld:x Altijd handig in dit soort gevallen:x

6. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    Oh, lees nu dat je zegt dat ik een nieuwe snelkoppeling kan maken via de verkenner.. Zal het straks een proberen (zit nu op de gewone pc)
    (ohhhhh die afbeelding van jou.. liefffffffff)

7. Lana81

Lana81 Bekend lid

Jun 28, 2008
    518
    0
    0
    Is je muis niet gewoon kapot? ;)
    Grapje, succes ermee!

8. pisum

pisum Fanatiek lid

Dec 31, 2007
    4,492
    7
    38
    Groene Hart
    heeft er niemand een geintje met je uitgehaald, en een screenshot van je bureaublad gemaakt, en dit ingesteld als achtergrond?

probeer eens een nieuwe bureaubladachtergrond in te stellen bij start, configuratiescherm, persoonlijke instellingen.

9. Leliana

Leliana Niet meer actief

Hier dacht ik ook gelijk aan ... heb ik ook ooit eens bij mijn vriend uitgehaald dat geintje! :D :)

10. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    hm, dat denk ik niet.. Want mn vriend begrijpt niks van computers en ik ben de enige die de laptop gebruikt:D Dan moet ik zelf wel heel raar hebben gedaan moet dat gebeurd zijn.
    Ik zal het straks een checken maar de kans is klein.

11. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Ik ook, moest er ook aan denken.

Share This Page