Gezocht het perfecte recept voor arretjes cake. Op internet staan zoveel verschillende recepten. Recept wat ik vorige week had was een grote ramp Dus wie helpt mij aan een goed recept???? Help haha
Ik heb er een uit het boek Rudolph's bakery, maar nog niet gemaakt. Ben je die al tegen gekomen? Anders kijk ik of ik er een foto van kan maken.
Ja mijn moeder heeft het perfecte recept! Ik zal haar even vragen, dan post ik het hier voor je !! Yammie
Recept is - pakje roomboter, - rol bisquit - 3 a 4 eetlepels cacao - basterdsuiker - ( vanillesuiker ) Bisquit verkruimelen, boter smelten erdoor scheppen met suiker ( 2 eetlepels) liefst basterdsuiker . In cakevakvorm drukken , met bankpapier er eerst in . Dan laten opstijven in de koelkast. Extra ; zakje vanillesuiker erover heen. Hmmm smullen maar.. ( dat stuurt mijn moeder ) ik vind hem altijd heerlijk! Ze schreef als je van alles de helft meer doet wordt hij wat hoger. ) ( ik zou wel goede roomboter gebruiken en niet bezuinigen op cacao poeder, dat maakt de smaak )
Super drankje!!! 1 vraag nog hoeveel basterd suiker dan? En witte of bruine ?? Die van Rudolf had ik inderdaad inmiddels ook gevonden!!! Dankje
Ik heb een ander recept, is altijd een succes: - pak biscuitjes - pakje margarine: gewone Blueband of zo, geen roomboter! - 2 eieren - 75 gram cacaopoeder - 200 gram witte basterdsuiker Boter laten smelten. Eieren en suiker door elkaar roeren, cacao zeven en erbij doen. Biscuitjes breken in kleine stukjes. Biscuitjes en gesmolten (afgekoelde!) boter erbij doen. Mengen en in een cakevorm storten (ik doe er altijd bakpapier in, dan haal je hem er makkelijk uit). Paar uur op laten stijven in de koelkast. Ik vind hem zo het lekkerst, heb al veel geprobeerd! Wel oppassen met zwangeren i.v.m. de rauwe eieren... Dit recept helemaal gebruiken zonder de eieren kan ook, alleen is de cake dan minder smeuiig. Succes en smakelijk!
Oh heerlijk, arretjescake. Kun je die rauwe eieren ook niet vervangen voor vanillevla heb ik weleens gehoord? Oeh misschien maak ik dit binnenkort ook wel.
Ik gebruik zelf nooit rauwe eieren in arretjescake, altijd vanillevla Ik heb zelf altijd 2 a 3 pakjes Maria biscuits Pakje boter 200 gram bruine basterdsuiker 100 gram cacao 4 eetlepels vanille vla Welk recept heb je geprobeerd wat een ramp werd? Ben wel benieuwd