Ik heb sinds een paar weken een nieuwe computer. Op deze computer heb ik msn gedownload, schijnbaar de nieuwste. Maar wat zo vreemd is...is dat ik niemand kan blocken. De mensen die ik geblockt had, zijn ook gewoon niet meer geblockt in deze nieuwe msn. Iemand enig idee hoe ik dat kan doen? Of hoe ik de oudere msn versie kan dowloaden? want deze bevalt me niet zo.
mmm je kan wel verwijderen het blokken kan ik nu even niet vinden als je op de rechter muis knop drukt kan je op de lijst verwijderen drukken en dan is ie weg stel dat ze je weer uitnodigen kan je wel gelijk op blokken drukken
Ja ik had wel gezien dat je iemand kunt verwijderen...maar dat wil ik dus niet. Heb een ex collega die elke keer als ik op msn kom, mij aanspreekt grrr.....
Blokken heb ik ook nog niet gevonden maar je kan je wel offline weergeven voor die persoon klik rechtermuis en vink offline weergeven voor deze persoon aan, zo ziet hij/zij igg niet dat je online bent en zal je ook niet zo snel aanspreken dan.
Als je de persoon verwijderd,is hij/zij ook gelijk uit de lijst met vrienden. Ook voor hun ben je niet meer zichtbaar
Het zal wel aan mij liggen....maar ik zie alleen maar staan: Online weergeven voor deze contact persoon
Dat is vreemd...ik ben gewoon online, en op iedereen wie ik klik staat dat ik er online voor kan weergeven. Heb liever gewoon die oude msn weer....iemand enig idee waar ik die kan downloaden?
Hier staan alle oudere versies: Msn Downloaden download hier alles versie's van messenger 9.0 en 8.5 msn 8.0 msn 7.5 of hier: Download MSN Messenger - Old Version.com