wie verstand van ovutesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door knorretje21, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerworden

    zwangerworden Bekend lid

    29 jul 2008
    502
    0
    0
    Nou Dames,

    Heb om 7 uur mijn eerste ovu test gedaan, en er kwam een heel vaag tweede lijntje niet positief dus.
    Mijn laatste ongesteldheid begon op 12 augustus, dus vandaag dag 15.

    De vraag is nu moet ik gewoon dagelijks blijven testen of een week wachten en dan weer kijken. Er zit toch een opbouw in? Het tweede lijntje wordt telkens donkerder?

    Nogmaals ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus is. Tijdens mijn pil (nu al weer 5 maanden gestopt) was ik wel heel regelmatig (28 dgn)

    Ik gebruik nu de goedkoopste van mat care (dip stick) heb er gelijk 25 besteld, maar als ik de hele maand door test kan ik nog wel 25 bestellen.

    PFFFT Eerst lag de nadruk op een positieve zwtest, toen op gewoon ongesteld worden en nu zou ik al enorm blij zijn met een positieve ovu test...... Wel even mijn beeld over zwanger worden bijschaven hoor :)
     
  2. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    Ik zou toch gewoon door blijven testen.....
    Elke dag om dezelfde tijd is het best.

    bij mij wisselt het de ene keer wordt hij steeds donkerder tot + en soms wordt hij bijna in ene +

    Succes
     
  3. zwangerworden

    zwangerworden Bekend lid

    29 jul 2008
    502
    0
    0
    Hoi Hoi,

    Vanavond weer negatief op de ovutest, echt een heeeeeel licht streepje. Nou heb ik ook gehoord dat je kunt kijken naar je afscheiding. :oops:
    Niet het lekkerste onderwerp, maar had er wel een vraagje over. Als je rekbaar wit slijm hebt waar je draden van kan trekken :oops: betekent het toch dat je vruchtbaar bent? Want dat heb ik sinds vandaag en in overvloed ook :rolleyes:

    Ik denk dat ik vanavond nog maar eens diep in de ogen van mijn mannetje kijk, gewoon om het zeker te weten hahah

    Liefs en tot snel,
    @ allemaal wanneer gaan jullie testen?
     
  4. Bianci1973

    7 aug 2008
    13
    0
    0
    Hoi Allemaal,
    Ben nieuw hier, want ik was op zoek naar info over ovu testen.
    Ik ben op dag 9 beginnen te testen, normaal is mijn cyclus ergens tussen de 25-27 dagen. Nu heb ik sinds gister een licht streepje? Vandaag dag 12 en normaal heb ik dan al wel een eisprong gevoeld!
    Ook deze maand weinig slijm, zou ik soms geen ei hebben deze maand? Of werken die ovu-testen niet? Kan zon test van een heel licht streepje ineens naar een mega donkere streep gaan?
    Heb ooit eerder die testen gebruikt, nooit positief getest.....(3 maand gedaan).
    Heb inmiddels wel een zoontje van 1,5 en in mei een mk gehad bij 11 weken. Bij mijn zoontje duurde het 4 jaar voordat we zwanger waren, dus nu helemaal blij dat het spontaan en snel was...helaas!
    Maar ok dus nu testen...
    Allemaal veel wachtplezier (toch maar) en maar onwijs hard duimen dat we niet ongi worden!
    Groetjes
     
  5. Bianci1973

    7 aug 2008
    13
    0
    0
    p.s zwanger worden....als je veel slijm hebt betekend inderdaad dat je wel in je vruchtbare periode zit! Is het doorzichtig? Normaal is het dan net als rauw eiwit.
    Ik zou zeggen veel plezier vanavond met je ventje!
    X
     
  6. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    hoi bianci, het is heel normaal om een lichte streep te hebben, iedereen heeft altijd lh in het bloed. je moet alleen de piek vinden, de streep moet dus even donker of donkerder zijn dan het controlestreepje.
    hij kan zo ineens van licht naar donker gaan ja, je lichaam produceert ineens 20 x zoveel lh als normaal vlak voor ei. nog even doortesten dus.
    succes :)
     
  7. zwangerworden

    zwangerworden Bekend lid

    29 jul 2008
    502
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Ik zal in ieder geval gewoon doortesten deze maand... Maar nog even over dat slijm. Het moet dus doorzichtig zijn? Bij mij was het wittig. :(

    Verder klussen we als nooit te voren, moet zeggen dat dat een leuke afwisseling is op de eens in de 14 dgn voorheen :)
     
  8. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij mij is het ook wittig slijm. (beetje melkachtig)
     
  9. zwangerworden

    zwangerworden Bekend lid

    29 jul 2008
    502
    0
    0
    Jaaaaaaaaaaa een positiece ovu test, en dat op dag 19 dus mijn cyclus is 33 dagen. He he ik ben zo blij na al die inzekerheid en wachten, vind ik het een heerlijk idee dat ik gewoon een eitje heb gekregen...
    We hadden voor vanavond al een heerlijk avondje met zijn tweeen gepland dus alles komt helemaal goed uit..... Ik hou jullie op de hoogte hoe is het met alle andere dames?

    Liefs
     

Deel Deze Pagina