Ik begrijp heel goed hoe jeje voelt, wij hadden ook nog bijna niemand verteld dat we zwanger waren maar hebben wel aan een aantal verteld dat we een miskraam hebben gehad, het lucht op voor ons maar onze vrienden vragen nu niet elke keer als ze ons zien: En al zwanger? Dit deden ze iedere keer maar nu ze van de miskraam afweten niet meer. We wisten het ook nog maar 4 dagen toen het helaas misging bij ons Onze omgeving weet dat we al 11 maanden bezig zijn met zwanger raken, we zijn best open, dus iedereen die ernaar vraagt vertellen we dat we een miskraam hebben gehad. Maar ik kan er ook heel goed met mijn man over praten, en als we op bed liggen en niet kunnen slapen pakken we elkaar even lekker stevig beed en pinken dan best een traantje weg hoor.
hoi jente allereerst heel veel sterkte! ik heb in de 12e week een miskraam gehad. dit was begin februari,veel wisten al van mijn zwangerschap. hierdoor is alles bespreekbaar,wat voor mij heel fijn is. wat mij meer pijn doet is dat als ze doen alsof het niet gebeurd is.bang voor je reaktie. ik hoop voor jou en je man dat jullie wondertje gauw mag komen. gr.kristy *moeder van een lief ventje van alweer bijna 3(het gaat veels te snel )
Ik wilde iedereen die zo leuk en lief reageerde op mijn berichtje nog even het goede nieuws laten weten: ik ben (alweer) zwanger!
@anette1, hoe ik mij voel? Errug zwanger! Veel meer dan bij de miskraam en mijn dochtertje. Ik voel mij over deze zwangerschap ook minder onzeker. Al zegt dit niets en af en toe vind ik het ook erg spannend, maar ga er wel elke dag meer van genieten. We gaan het komende week/weken een aantal goede vrienden en familie vertellen. Nog niet aan iedereen, want mocht het toch mis gaan dan wil ik niet dat iemand mij in bijv. in de supermarkt met een zwangerschap feliciteert die er niet meer is. Ik hoop heel hard voor je dat jij ook weer snel zwanger bent! Alweer ongesteld geweest na de curretage? Jente
Veel sterkte, ik heb zelf nu 2 mks gehad.en ik vertel het iedereen die het weet want dan hoor ik niet continu van'hoe gaat het met je zwangerschap' en die dingen. vind het ook fijner als ik het iedereen vertel. kreeg laatst een telefoontje en ik heb niet precies begrepen wat ie allemaal zei maar hij zei ook: ik wou je eerst van hartelijk feliciteren met je zwangerschap'ik zeg zo : ik ben niet meer zwanger vroeg ie of ik al bevallen was.ik zei nee ik heb een miskraam gehad.was de hele dag verdrietig.