Hallo, Ik voel met de laatste paar dagen niet zo lekker.... En aangezien ik nog niet ongesteld ben geworden (dochter is 10 mnd), ik niet aan de pil ben en we vrijen met condoom dacht ik....ik doe maar s een test. Tja....exp datum 03/2010, maar toch gebruikt. In no time 2 overduidelijke strepen. Maar ik heb echt geen idee wanneer we zonder condoom hebben gevreeen. Weet wel dat 't is gebeurd, maar wanneer??? Oepsie... Moet ook wel lachen, maar ik vraag me af of de test nog goed is.....
humm denk wel dat hij gewoon posi is hoor.. ik zou alleen voor jou zekerheid en twijfels toen even langs de kruidvat gaan en een andere test halen .. heb je toevallig geen foto kunnen we even meekijken
Volgens mij had een tijdje geleden iemand anders ook een test gedaan die over datum was. Die was ook positief. Ik denk wel dat je zwanger bent maar ik zou voor de zekerheid wel even een nieuwe test halen. Groetjes Gwen
hij is wel overdatum, maar van maart 2010, en het is nu een paar dagen april.... gek idee. We wilden nog wel graag een 3e, maar was niet in de planning dat het zo snel zou gebeuren....
thx! Ik moet er nog wel aan wennen..... vriendlief gaat vandaag nog even shag halen op het benzinestation, wellicht dat daar testen te koop zijn?
Dat is zon duidelijke test! Geen twijfel mogelijk... ookal issie 3 dagen over datum (wat volgens mij niet zoooo veel uit maakt) volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger! GEFELICITEERD !!!
Mooie test hoor! Gefeliciteerd Deze is zo overtuigend, dit kan gewoon niet missen. Bij de benzinepomp verkopen ze volgens mij geen testen. (tenminste niet bij die van ons) Groetjes Gwen
Hoi! Nou joh, wat een verrassing voor jullie. Deze test is zeker positief, daar heb je bijna geen ander bewijs meer voor nodig he? Fijne zwangerschap gewenst. Liefs Selma
gefeliciteerd ! was een tijd terug hier iemand met een test van jaar over de datum en die was ook posi en ook zwanger !
dank u! pfff....ben bezig voor een cursus, maar kan mijn gedachten er niet bij houden; zolder verbouwen of 2 kids op 1 slaapkamer? en nog veel meer.... Droom de hele tijd weg. Ik wil eerst dondersgraag weten hoe lang ik zwanger ben....
Dat is echt een OVERDUIDELIJKE streep hoor! Gefeliciteerd! *Hoop dat ik over een paar dagen ook zo'n mooie streep heb.