Sinds een aantal weekjes kan ik gewoon niet meer mn draai vinden,ben stront chagerijnig als het om slapen gaat want ik val gewoon na 2 uur in bed liggen haast niet in slaap,mn benen zijn ongelooflijk onrustig,lig steeds te trappen(Ik lijk de baby wel haha) Slapen is gewoon geen rusten meer Herkennen jullie dit ook??? Liefs!
Ik heb dit nu dus al. Zal voor mij met name´ook door de warmte komen maar ik kan dus ook echt niet goed slapen. In slaap vallen gaat de ene avond beter als de andere en als ik in slaap ben gevallen dan ben ik twee uur later weer wakker om te plassen. Ik voel me dus helemaal gebroken wanneer ikuit bed kom en wordt hier dus ook sjacherijnig van. Lig de gehele nacht te draaien bah
wat je kunt doen (baat het niet schaden doet het ook niet) is een grote dikke kussen onder je benen liggen als je in bed ligt, bij mij hielp het wel destijds ik had er ook veel last van, en niet alleen maar tijdens de zwangerschap trouwens, maar als ik dan een kussen eronder leg en af en toe even mijn benen koud en warm maak onder de douche voelt het wel weer een stuk beter aan... succes meiden
Ik ga vanavond eens met een kussen onder mn voeten slapen!!! Hopelijk kan ik dan wat rust in mn voeten krijgen want ben t echt beu haha! Je moet me soms eens horen mopperen als we gaan slapen
Die onrustige benen zijn echt waardeloos. Ik ga steeds mijn bed maar weer uit, omdat ik bang ben dat ik mijn man wakker hou. Wat bij mij wel helpt is lekker even in een teiltje koud water zitten met mijn voeten. Het helpt ook heel goed tegen de warmte. En dan daarna een poosje omhoog. Maar ik lig ook vaak onnodig wakker hoor; lig ik een beetje voor me uit te staren van pompompom... Is niet leuk!
Aha, herkenbaar!! Het lijkt bijna alsof je benen vanzelf gaan schoppen, je kunt het eigenlijk niet tegen houden. Vreselijk irritant. Wat bij mij wel goed helpt is voor het naar bed gaan nog even een blokje om. Jaaaa pffff echt niet dat ik er altijd energie voor heb tegen bedtijd, maar het helpt echt. Manlief is er erg blij mee, want ik neem dan meteen de hond mee. Eerder moest hij altijd het laatste rondje doen. Hihihi heeft ie ook nog eens een voordeeltje aan een zwangere vrouw. Dus zou zeggen proberen maar, kussen onder je voeteneind van het matras en een verplichte avond/nacht wandeling maken. Succes! en hopelijk..........slaap lekker!!!! Liefs Sandra.
In de avond een blokje om is een drama voor mij haha!! Ik ben wel gewoon moe maar we moeten 7 trappen op en af willen we buiten of binnen komen en om dat nu als ik moe ben te doen zie ik niet zitten haha!! Luiwammes ben ik he haha Vanavond voetjes in een tijltje doen en als ik ga slapen kussen onder mn voeten!!! Hopelijk slaap ik weer eens wat bij dan!! Thanx voor de tips
Haha nee als ik eerst zo'n trapparade moest doen, liet ik het ook wel zitten denk ik. Maar misschien helpt 2 trappetjes al wel voldoende??? Zie je al gaan vanavond, trappie af trappie op en hup naar bed. Nou, dan bof ik maar weer eens met ons huisje aan de rand van het dorp. Loop zo de vrije wereld zonder dat iemand me ziet. Succes vanavond met je benen!!!! Liefs Sandra.
Wij wonen ook 4 hoog zonder lift, dus ik begrijp het wel. Ik denk dat ik nu tot aan de bevalling niet meer buiten kom. Het is dat ik in het ziekenhuis ga bevallen...
Hoi Denise, google eens op restless legs, het is een bekend verschijnsel wat in de zwangerschap kan optreden en inderdaad met name 's nachts heel lastig kan zijn. Karin
Dus toch een kwaaltje in de zwangerschap haha!! Ik zal eens gaan googelen en kijken wat er allemaal aan te doen is. En ach,3 maandjes moeten nog wel te overbruggen zijn hehe!!
Ha! Dat heb ik inderdaad ook. Het is vreselijk! En bij mij is het alleen nog maar erger geworden doordat ik sinds een week nu ook veel vaker 's nachts mijn bed uitmoet om te plassen. Schijnt er ook bij te horen zo tegen het einde van je zwangerschap. Ben je eindelijk in slaap gevallen, wordt je daar wel weer wakker van. (zucht...)
Erg vervelend ja dat NIET slapen. Helemaal als het al 3 dagen achter elkaar is, of als ik bijna in slaap val en opeens heel nodig moet plassen, dus weer mijn bed uit moet rollen. Ik heb nu een voedingskussen gekocht om mee te slapen, ga hem vanavodn uitproberen, hoop dat het wat is.
Hoi, Ik slaap sinds een week ook veel onrustiger... Mijn benen doen raar maar mijn armen ook!!!! Ik lig ook al met 3 kussens in bed, 1 onder mijn hoofd , 1 onder mijn benen en 1 die rond dwaald rond buik en rug... Ik vind het wel wat schelen, leg ook vaak 1 opgetrokken been op een kussen.. verder moet ik ik ook vaak plassen maar dat deed ik voor de zw ook al succes meiden, kom maar op met de tips...