dat ik het privé voor aantal dames had gedaan kwamen de pendels binnen. dus ik blijft er lekker mee door gaan. wil je gependeld worden?!? even je naam en je geboorte datum privé berichtje door sturen. en laat hier nog even weten of ik het goed of fout had groetjes Gimena
Als je het goed hebt wat je daarstraks voor mij voorspeld had dan weten we het snel genoeg. hahahhahaah.
Heel veel succes met pendelen meid, je zult het druk krijgen zodra de meiden hier doorkrijgen dat jij ook pendeld.
is nu al erg druk haha sinds ik er voor een paar heb gependeld bij zwanger worden is het een race. en ook erg veel nieuwe mensen die uberhout nooit iets op deze pagina hebben gezegd.haha. nu maar open dat ze kloppen
Ha ha, je krijgt het druk Hartelijk bedankt voor je superrrrrrrrrrrrrrrr snelle pendel ik hoop dat die uit gaat komen
jah nog al had even tussen door me eten opgezet even 12 nieuwe berichten haha. dames kan niet altijd gelijk reageren. omdat me kleine meis hoor aandacht ook nog heeft! en het zorgen voor me huishouden maar ik doe me best