Wie vertellen jullie dat je bezig bent

Discussion in 'Zwanger worden' started by Happygirl86, Nov 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. francescak

francescak Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    nou giraf zo te zien is het wachten wel beloont! van harte gefeliciteerd!! geniet ervan!

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

Mar 14, 2009
    2,318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Wel grappig om te zien dat veel mensen het toch wel vertellen, het is ook echt moeilijk om voor je te houden ;) en als het eenmaal zo ver is, dan is het nog steeds een verrassing, ook wat het gaat worden, dat zou ik zelf wel willen weten, maar niemand vertellen!

3. Mariette2684

Mariette2684 Actief lid

Sep 25, 2009
    130
    0
    0
    Friesland
    Bij mij weten mijn moeder en een goede vriendin het. Ik merk wel dat het soms fijn is om met iemand, buiten mijn vriend, erover te praten. En met een andere vrouw kan je wel wat ervaringen uitwisselen.
    Mannen ervaren het toch anders dan vrouwen.

4. Tutsje

Tutsje Bekend lid

Oct 5, 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Helemaal mee eens Mariette, lekker keuvelen met een vriendin hier over is altijd leuk en mijn vriendin wil zelf nog geen kindjes maar ze wil wel graag het van dichbij meemaken.

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Mijn schoonmoeder wist het al vanaf het begin, dankzij vriendlief (was ik niet blij mee toen!).
    Heb het zelf aan meerdere vrienden/vriendinnen verteld, omdat ik het kwijt moest (was toen we al een paar maand bezig waren).
    Sinds een paar weken zijn m'n ouders ook op de hoogte, wat ik wel fijn vind gezien we sinds een paar maand in het ziekenhuis lopen omdat het niet wil lukken.

Heb één hele goede vriendin die van elk ziekenhuisbezoekje op de hoogte is, en waar ik ook altijd gezellig mee kan beppen :)

6. jessie84

jessie84 Bekend lid

Jul 22, 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Wij hebben het ook al best veel mensen verteld. Dit komt omdat er bij ons in de vriendengroep op dit moment erg veel zwanger zijn": lees 5! En tja dan klets je toch mee haha.... dus de vraag of wij er ook mee bezig zijn, krijg ik veel om mijn oren geslingerd. Kan het dan natuurlijk ook niet voor me houden.
    Het is toch een hele grote keuze, mocht het niet de grootste keuze zijn, in je leven dus ik vind het dan fijn om er veel over te praten haha tot ergenis van mijn beste vriendin aangezien zij er nog helemaal niet mee bezig is.
    Ach ja iedereen doet het op een andere manier. Doe waar je jezelf het fijnst bij voelt!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Wij hebben het nog altijd aan helemaal niemand verteld.
    En dat willen we ook niet doen tot we ongeveer 12 weken zwanger zijn.

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    Stevens ouders weten het, mijn moeder zo een beetje... maar als het echt raak is zullen we het eerst aan niemand vertellen :p pas als we al een beetje verder zijn en het eerste echografietje hebben :p
    xxx
    cindy

9. francescak

francescak Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    Dan zul je het hier wel stiekem vertellen toch nachtzon??? hihihihi
    zie dat je al 8 dagen overtijd bent!! hopelijk is het zover!!

10. Einneh

Einneh Fanatiek lid

Mar 2, 2009
    4,581
    0
    0
    Friesland
    In het begin wist alleen mijn beste vriendin dat we bezig waren maar omdat het niet lukt zijn er nu steeds meer mensen die het weten..... er worden nu af en toe vragen gesteld van goh is dat nix voor jullie en dan kun je (soms) niet anders

11. klungel

klungel Actief lid

Sep 12, 2009
    323
    0
    0
    Hoi Hoi,

Bij ons weet helemaal niemand het. Soms zeggen ze wel eens, jij komt een keer met een verrassing en zegt dan dat je zwanger bent, ik zeg dan meestal nee we vinden het nog wel even lekker zonder kids (werk in de kinderopvang) en zeg dan dat ik genoeg kids om me heen heb....

Wel lachen als het straks raak is en het ze dan te vertellen

Groetjes Klungel

12. kat

kat Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,402
    2
    0
    Hier weet eigenlijk ook zowat iedereen om ons heen dat we bezig zijn voor een tweede.
    Bij de eerste heb ik het verteld met 6 weken, maar wil nu toch graag iets later vertellen mocht het raak zijn.

13. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    als het bij ons zover is dat de pil de deur uit gaat hoop ik mijn mond te kunnen houden, ben meestal over enthousiast en zo blij dat ik het tegen iedereen vertel die ik ken...

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    Wij houden het nog heel stil...
    Alleen onze beste vrienden weten dat we 'snel' een keer willen beginnen... we vertellen ze nog niet dat we al begonnen zijn ;)

En mijn vriend heeft er wel met collega's op zijn werk over gepraat.. ik niet, omdat ik daar nog vrij nieuw ben..

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik heb het mijn moeder verteld, die sprong bijna een gat in de lucht. Die had niet meer verwacht ooit oma te worden, omdat ik heel lang heb geroepen dat ik ze niet wilde. Tja, duidelijk van gedachten veranderd. :D
    En van de week versprak ik me tegenover een collega, gelukkig dat ik haar kan vertrouwen en zij haar mond wel houdt. Nu let ik heel erg op met wat ik zeg, maar is wel moeilijk. ;)

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ik heb het mijn moeder gelijk verteld.
    Paar weken terug mijn schoonzusje verteld aangezien zij na 13 weken een mk kreeg en ik het heel lullig zou vinden om dan als verrassing te zeggen dat ik ook zwanger zou zijn, nu weet ze dat wij er ook mee bezig zijn. En mijn beste vriendin weet het :) verder hou ik zolang ik het kan mijn mond

17. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Aan de gene die het voor zich kunnen houden: Petje af! ik ben een grote flapuit. Mn ouders weten het, mn vriendinnen ook en een paar familieleden,niet mn schoonouders. Mn schoonouders vertellen we het pas als ik zwanger ben, zo met 12 a 13 weken. Ik heb nl ene paar maal een miskraam gehad en van hun zou ik alleen maar rotopmerkingen krijgen.

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ik ben voorzichtig al zou ik het uit willen schreeuwen aan de andere kant raden mensen omdat ons eerste kindje 1,5 is vind de wereld het tijd dat ik weer zwanger wordt. krijg dus vaak DE vraag en daar heb ik niet altijd zin in gezien het deze keer iets minder vlot gaat. vriendin met kind begrijpt me beter als vriendin zonder kind (die heeft ook erg aan de nieuwe situatie bij 1e kindje moeten wennen.
    3 vriendinnen weten het en mijn moeder en mijn schoonmoeder maar dat was per ongeluk... ik werd plots opgenomen in ziekenhuis en ik kreeg de vraag bent u zwanger of heeft u een wens en daar was ze bij.... oh ja.... en mijn man:D

19. Dopey

Dopey Bekend lid

Nov 21, 2008
    893
    1
    0
    Bij ons weten onze vrienden en familie het en mijn collega's en mijn mans collega's ook, we hebben er voor gekozen openheid van zaken te geven toen we richting ziekenhuis gingen toen we goed een jaar "bezig" waren. Voor die tijd wisten wel een paar mensen ervan (wat vriendinnen en mijn schoonzusje).

Share This Page