dames, wie kan mij helpen, behalve de dokter?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Thenise, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thenise

Thenise Lid

8 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zit het dus zo. Ik zit op dag 32 van mijn cyclus en ben nog niet ongi. Normaal heb ik een cyclus van 28. Vanmorgen een cb test gedaan een lichte positieve lijntje, heel dun hoor, maar mijn man zag hem ook. later de middag een digitale gehaald en weer getest die gaf aan, niet zwanger. In de avond toch maar k2v5 gedaan en ook daar negatief. Ik ben altijd op tijd ongi.
    Ik heb wel echt het gevoel dat ik ongi moet worden, maar het borreld wel meer in mijn buik dan normaal. Verder voelen mijn borsten erg hard aan en ik word gedurende de dag met vlagen misselijk. Ik word echt gek.
    Wat denken jullie en wat was dat met die eerste test? Had dat met ochtend urine te maken? Wanneer zal ik opnieuw testen?

Xxx

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Over 2 dagen weer testen als je nog niet ongi geworden bent (hCG verdubbelt iedere 2 dagen). Weer nega? Naar de HA en een bloedtest vragen. Succes!

3. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Heb je een clear blue plus test gedaan? Die geeft nml wel vaker een heel dun 'pennestreepje'.. Deed ie bij mij ook 2x! Maar kan zijn dat je nog te vroeg bent, test over een dag of 3 nog een keer!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hoelaat ben je gestopt met de pil?
    Want ik had dit ook in serveer eerste ronde!
    De cb met plus streep geeft altijd een penstreep en is dus negatief!
    De lijn moet even breed zijn als de andere streep.
    Succes

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Het kan van alles zijn waarom je overtijd bent.

Ontpillen (hoe lang ben je al gestopt?), gewoon een langere cyclus. Heb ik helaas ook ervaring mee. Was ik ineens 10 dagen later ongesteld. Bleek mijn eisprong later geweest te zijn. Misschien is jouw eisprong ook wel later.

Je kunt deze klachten ook hebben van een eisprong, dus ik denk dat een arts nog geen bloed gaat prikken. Dat weigerde hij bij mij toen ook.
    En de klachten kunnen ook voorkomen bij een anderende menstruatie.

Flink balen, ik weet hoe je je voelt. Ik maakte mezelf toen helemaal gek. Dus probeer te denken dat het wel eens een van deze oorzaken kan zijn en test om de 4 dagen gewoon nog een keertje, maar zorg ook dat je nog klust. Ik had zo namelijk mijn eisprong gemist :).

6. Thenise

Thenise Lid

8 mei 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 5 maanden gestopt met de pil. ik snap dan echt helemaal niets van die eiersprong. Die kan nu toch niet komen? Die heb ik eind april gehad. En ze zeggen bij de testen toch ook, maak niet uit wat voor lijntje, lijntje is zwanger?
    Sorry hoor maar echt heel onzeker

7. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Dat van dat lijntje klopt. Maar de lijntjes van Clear blue zijn niet altijd even duidelijk. Indien je streepje net zo dik was als het horizontale streepje was hij inderdaad positief.
    Ook kan het gebeuren dat een zwangerschapstest licht positief is als net je eisprong is. Heel verwarrend allemaal dus.

8. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Niet elk lijntje is zwanger. hij moet even breed als controle streep zijn en de juiste kleur hebben

Over 1 of 2 dagen met ochtendurine nog een test doen (geen plustestest)

Deel Deze Pagina