Hallo allemaal, Even een kleine grote klaagzang van mij. Heb het namelijk even helemaal gehad met mijn werk. Werk op een accountantskantoor en het is echt huilen met de pet op! Er ligt dus vrijwel geen werk op het moment. Er is nog genoeg dat gedaan kan worden maar het komt maar niet los bij de klanten. Is zo balen maar zit letterlijk 8 uur per dag te niksen op het moment.. Daarbij komt ook nog eens dat ik absoluut niet kan samenwerken met een collega. Twee weken geleden heeft dit dan ook tot een enorme uitbarsting geleid. Ben hierop naar mijn baas gegaan met het hele verhaal dat er met haar niet valt samen te werken. Zij verwacht wel dat iedereen haar helpt met haar werk maar zodra wij om een gunst vragen geeft ze niet thuis!! Zo irritant gewoon. Nu hebben we een klein kantoor dus zit er echt mee in mijn maag. De baas zou een gesprek aangaan met haar en hierop terugkomen bij mij, tot op heden nog niks van gehoort en de irritaties lopen hoog op aan beiden kanten momenteel. Je gaat je irriteren aan de kleinste dingen... Ben nu 15 weken zwanger en behoorlijk wat buikpijn van alles. Mijn hoofd staat op ontploffen. Is dus niet echt genieten zo op het moment. Hopelijk trekt de donderwolk snel voorbij!
wat vervelend voor je de uren/ dagen gaan nog zo traag als je geen werk hebt kan je niet vragen om je tijdelijk thuis te blijven ofzo?
Ik zou weer opnieuw naar je leidinggevende gaan en dit weer voorleggen.. Als je met 15 weken hierom buikpijn hebt is ook niet echt prettig. Niet voor jou, en ook niet voor je kleintje. Je kunt het misschien ook voorleggen aan je collega, ook al kunnen jullie niet door 1 deur; Misschien na een gesprek dat het voor jou en misschien je collega wat makkelijker wordt.. Het is het proberen waard toch.. Het is wel je werk, zou niet graag met tegenzin willen werken!
Heb het nu even laten rusten en haar dus ook links laten liggen. Dat gaat gelukkig beter. Heb overigens nog geen terugkoppeling gehad van mijn baas maar ik vermoed dat dit komt met de eindejaarsgesprekken in december. We laten het maar even voor wat het is. Met het eindejaarsgesprek ga ik er in ieder geval wel op terugkomen bij mijn baas. Maar ik denk dat ze dat zelf ook zullen doen als ze mijn andere collega's ook op gesprek hebben gehad.. Ik voel me in ieder geval een stuk beter!!