hoi hoi ik heb een probleem aangezien ik echt een linkspoot ben wbt paint shop pro we hebben als kerstpakket een foto op canvas van 60x40 gekregen. nu wil ik dus deze foto bewerken de achtergrond wil ik lichter hebben omdat ik weet dat een donkere achtergrond hartstikke lelijk maakt en zou dus zonde zijn van dat doek. ook wil ik de foto zelf ook iets lichter ( nou lukt me dat dan nog net maar daar heb je het ook mee gehad) nu is mijn vraag wie verveeld zich zo dat je mij even hier mee kunt helpen? ik zou je hartstikke dankbaar zijn alle tips of opmerkingen zijn ook welkom hoor groetjes mandy
Ik heb hem lichter gekregen... maar ik weet niet hoe ik hem hier kan versturen... Misschien kan je me even je emailadres pb-en? Dan kan ik je de foto sturen en kan je kijken wat je ervan vindt... [/img]
Wishgirl is nog bezig om hem mooier te maken Maar ik weet niet of dit gaat lukken... en ik weet ook niet hoe ze de foto vindt die ik al gemaakt heb... Dus ik zou em nog even open laten voor als er iemand is die het beter kan als ik
och hoe meer ziel hoe meer vreugd zullen we maar zeggen he hihihihihihi dus ik zou zeggen kom maar op
Het is een hele mooie foto, maar ik ben bang dat je hem in deze grote niet op doek krijgt. Is de afbeelding te klein voor. Als je me de originele foto even wil mailen (stuur me maar een pb'tje wil ik het vanmiddag wel voor je proberen als ik thuis ben.
Mooie foto zeg! Ben blij voor je dat het is gelukt. Misschien een beetje of topic, maar zou iemand mij ook kunnen helpen met een foto bewerken. Ik wil voor mijn man als verrassing ook zo'n schilderij bestellen. De foto die ik wil lukt alleen niet. Door de rand van 3 cm die ze omslaan valt dus het puntje van Tijn zijn hoofd eraf. Om het er goed op te krijgen zou aan de bovenkant dus een extra randje zwarte achtergrond moeten komen. Ik weet alleen niet of dit wel kan en hoe. Je kan een foto wel bijsnijden en dus kleiner maken, maar of je hem ook groter kan maken weet ik niet. Kan iemand mij daar misschen bij helpen. Ik heb zelf psp, dus misschien kom ik al een e=heel eind met een beetje uitleg!